logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Ing. Jan Schindler

Archiv článků autora:



25.11.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

V Kalkulátoru cen energií TZB – info máme spoustu nabídek, některé z nich se zdají být atraktivní. Zákazník by si je rád vybral, ale současně s výběrem jej napadne, zda vybraný dodavatel je solidní, jestli v nabídce není nějaký háček. Jak se nesolidní nabídka nebo dodavatel vůbec pozná? Kde je hranice solidnosti?

18.11.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Indikativní ceny plynu zveřejňované Energetickým regulačním úřadem jsou nástrojem regulátora pro usměrnění cen plynu pro domácnosti. Dříve bylo snadné ceny ovlivňovat, protože ceny plynu klesaly. Jak se ale změnil počet obchodníků nabízejících své produkty pod cenou regulátora v době cenového růstu?

3.11.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

V současné době je již málo nabídek na trhu s energií, které lákají svými cenami a podmínkami zákazníky, kteří si po dlouhou dobu zvykli na nízké ceny. Jednou z aktuálních nabídek pro následující dva roky je projekt Skautské energie. Proč právě tento projekt? Co zákazník na nabídce ocení?

13.10.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Dodavatel vám oznámil, že zvyšuje ceny elektřiny nebo plynu a vám se zdá nová cena příliš vysoká. Jak posuzovat výhodnost cenových nabídek? Jak zjistit aktuální cenovou úroveň a je možné si nakoupit ještě nyní za staré ceny?

8.9.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Stalo se pravidlem, že dvakrát za rok přinášíme článek s hodnocení počtu změn dodavatelů s elektřinou a plynem. Jedná se jeden z nejdůležitějších parametrů při posuzování obchodníků, protože se jedná o prvek, který zaručuje stabilitu dodávek pro obchodníka a zvyšuje hodnotu obchodníka na trhu.

14.8.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Po dlouhém období poklesu cen elektřiny a zemního plynu nastal obrat. Zákazníci dosud nebyli zvyklí na zdražování v liberalizovaném trhu, je to pro ně nová situace. Jak se zdražování dotkne zákazníků? Jak budou postupovat dodavatelé?

5.8.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Srdečně Vás zveme na 26. ročník mezinárodní výstavu Infotherma, který se uskuteční ve dnech 21. – 24. ledna 2019 na ostravském výstavišti Černá louka. Stalo se již tradicí, že u výstavy je pořádaná internetová hlasovací soutěž „TOP VÝROBKY VYSTAVOVATELŮ INFOTHERMY“.

22.4.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Zdá se vám, že platíte ze elektřinu příliš. Podívejme se na to, kolik se platí v zemích napříč Evropou.

15.4.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Jen 15 % Čechů si umí porovnat cenu energií, které odebírá, a pouze necelá třetina lidí vnímá proces změny dodavatele energií jako příležitost pro finanční úsporu. Nízká energetická gramotnost limituje i schopnost snižovat náklady – např. prostřednictvím snižování spotřeby energie či nákupem úsporných spotřebičů. Vyplývá to ze studie Energetická gramotnost populace ČR, kterou zpracovala agentura STEM/MARK za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu.

7.4.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Závazek při uzavření smlouvy na dodávku elektřiny nebo plynu je jednou z nejdůležitějších náležitostí smluvního závazku. Je výhodnější smlouva na dobu neurčitou, či je lepší uzavřít smlouvu se závazkem a s výhodnější cenou?

10.3.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Při výběru dodavatele a v různých diskuzích se lidé ptají, zda ten či onen dodavatel je seriozní, zda má vstřícné obchodní podmínky a je možno s ním uzavřít smluvní vztah. Je těžké jmenovat konkrétního dodavatele a říci, že je skvělý, nebo že je potřeba se mu vyhnout. To musí posoudit každý zákazník sám. O peníze jde ale především, proto se podívejme na to, jak dodavatelé prezentují svoje ceny.

18.2.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Uzavírání smlouvy na dodávku elektřiny nebo plynu po telefonu je novou hybnou silou na našem energetickém trhu pro domácnosti a pro malé firmy. Jaké postavení má obchodník a jaké zákazník? V čem spočívá záludnost takových smluv a jak se může zákazník bránit?

11.2.2018
Ing. Jan Schindler, redakce

Po propadu v počtu změn dodavatelů v několika předcházejících letech již druhým rokem počty zákazníků, kteří změnili dodavatele, opět rostou. Jaký byl vývoj počtu změn v posledních letech, jaké trendy dominují současným trhem? Kdo je nejúspěšnějším a kdo se drží na chvostu pelotonu?



 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.