innogy v ČR zůstává – pro zákazníky se nic nemění. Velký hráč na českém energetickém trhu přichází s novým silným zázemím a portfoliem v oblasti elektřiny a zemního plynu. Management innogy zůstává beze změny.
V průběhu léta došlo k výraznému uvolnění opatření proti šíření nového koronaviru, spotřeba elektřiny v České republice však zůstala pod hodnotami naměřenými v uplynulých letech. Objem energie vyrobené z obnovitelných zdrojů (OZE) letos podléhá silným výkyvům, čemuž ani v letním období nebylo jinak.
Stále se obáváte, že změna dodavatele energií je nad vaše síly, děsíte se chytáků ve smlouvě či obchodních podmínkách i toho, že přechodem k jinému dodavateli v konečném součtu příliš neuspoříte? Zcela nový přístup k zákazníkovi slibuje společnost Yello. Jak se jí daří snižovat ceny energií na minimum? Proč nemá ve smlouvách drobná písmenka a nejasné formulace? I na tyto otázky odpovídal ředitel Yello Michal Kulig.
Společnost GasNet, největší distributor zemního plynu v České republice, představila novou vizuální podobu své značky. Název GasNet zůstává. Pod značkou GasNet bude vystupovat také servisní společnost GridServices, která se v této souvislosti přejmenovala na GasNet Služby. Plynaři také uvedli do provozu vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10. Pohotovostní linka na čísle 1239 pro nahlášení poruchy zůstává v platnosti.