Voda, bláto, otřesy, nárazy a další vlivy mají neblahý účinek na povrch komponentů nacházejících se na osobních a nákladních automobilech, na vlacích i tramvajích. Kvalitní nátěry Axalta Imron jsou určeny k ochraně těchto částí.
Před 130 lety, v roce 1890, zřídila společnost Siemens v českých zemích svou první pobočku. Již od počátku svého působení je Siemens nositelem a zárukou nejmodernějších technologií, od elektrifikace na začátku 20. století po dnešní nepokročilejší digitální technologie. Již 130 let mají inovace Siemens podíl na fungování českého průmyslu, energetiky a infrastruktury.
Na 3D tiskárně se dnes dá vytisknout ledacos: elektrické kytary, bicí, klávesy, jídlo včetně pokrmů pro vojáky a kosmonauty, oblečení, protézy, orgány připravené k transplantaci, a dokonce i dvoupatrové domy. Co přijde jako další? Auta? Vlastně nejsme tak daleko od pravdy. Jednou ze společností, které 3D tisk a generativní design ukázaly nové možnosti a umožnily jí posunout se ve výrobě mílovými kroky dopředu, je automobilka General Motors.
Představujeme vám revoluční novinku v oblasti nabíjení elektrických vozidel. Slovenský nabíjecí systém AgeVolt, využívající náš řídicí systém Tecomat Foxtrot, nabízí komplexní řešení, které ocení především majitelé budov s parkovišti. Ti v souvislosti s narůstajícím trendem elektromobility často zápasí s navyšováním rezervované kapacity nebo s pokutami za její překročení, ale i s přetěžováním elektrické sítě.
Čtvrtá průmyslová revoluce, označována jako průmysl 4.0, je spojena s digitalizací a automatizací výroby. Pro výrobní podniky přináší největší výhodu v podobě optimalizace. Tzv. chytré továrny mají stovky až tisíce zařízení, která se sama optimalizují, a přinášejí tak velké úspory, potažmo i vyšší zisky. Pokud chce být továrna v budoucnu úspěšná, musí do svých systémů implementovat robotické linky nebo automatické řízení.
Odborný Rozvoj elektromobility bude vyžadovat nové přístupy po všech, kdo na procesech dobíjení budou participovat. Ať už to jsou majitelé aut, provozovatelé dobíječek nebo distributoři. Koho všeho se dobíjení elektromobilů týká, na jaké situace se jednotliví aktéři mají připravit a jaká se nabízejí technická řešení?