Aktuálním tématem je udržení vody v obcích, k tomu nám pomáhají právě propustné povrchy.
Společnost Volkswagen působí na Slovensku již 30 let ve třech výrobních závodech. Ochranou vody, ovzduší a odpadovým hospodářstvím se zabývá její vlastní samostatný útvar. Dopady výrobních procesů na životní prostředí jsou součástí strategie udržitelné výroby a nasazují se proto nejlepší dostupné technologie.
Recenzovaný Článek popisuje změnu odtoku vody v závislosti na tvaru podtlakového vtoku. Pro několik vybraných tvarů podtlakových vtoků bylo provedeno měření hydraulické kapacity v závislosti na výšce vzdutí vody na desce, která simuluje střechu a je umístěna v zásobní nádrži. Pro každý vtok byla vykreslena odtoková křivka, ze které je patrna i maximální hydraulická kapacita, která vychází k okrajových podmínek laboratorního měřícího zařízení. Pro účely porovnání byly zaznamenány fotografie proudění vody v potrubí i nad úrovní simulované střechy. Záznam byl proveden pro všechny měřené vtoky a také pro každou výšku vzdutí.
Veletrh bude probíhat ve virtuálním prostředí, kde najdete všechny potřebné informace k našim produktům a službám. Naši techničtí zástupci budou připraveni zodpovědět Vaše dotazy prostřednictvím videohovoru a chatu, budete moci si stáhnout dokumentaci k produktům z knihovny, voucher na 10 % slevu na nákup nádrží na dešťovou vodu a naši vizitku pro případné kontakty do budoucna.
Ozeleněné tratě přispívají v rámci zelené infrastruktury k redukci tepelného ostrova. Jedná se o fenomén posledních let, kdy s vyšší zástavbou měst a limitací zeleně se zvyšuje teplota uvnitř měst. To umocňují betonové a asfaltové povrchy, které během dne sluneční energii absorbují a dlouho ve večerních hodinách jí vyzařují do okolí.
Projekty zaměřené na udržitelnost měst po stránce životního prostředí se snaží minimalizovat odtok srážkových i odpadních vod z měst a maximálně je využít na zlepšení mikroklimatu prostřednictvím působení zeleně. Ozeleněním měst by se měl eliminovat předpokládaný nárůst teplot vyplývající z prognózovaných změn klimatu.
Od vybudování prvních tramvajových tratí v našich městech uplynula již řádka let. První tramvaje začaly jezdit po pražských ulicích v roce 1875 a v Brně dokonce už v roce 1869. Postupně se staly neodmyslitelným prvkem městské hromadné dopravy. Je to vlastně jediný typ dopravní plochy ve městech, který má pozitivní vliv na své okolí. „Zelenou tramvajovou trať“ známe od 80. let minulého století.
Kamerový systém vám umožní nahlédnout přesně do těch míst, kde špína a nečistoty v kanalizaci působí problémy. Ucpané potrubí nebo poškozené vedení kanalizace totiž může způsobit velké nepříjemnosti od mokrých zdí, přes nepříjemný zápach, až po přetékající kanálové výpustě. Jak revize za pomoci kamery probíhá a kdy je vhodné ji provést?