Odstartovala spotřebitelská soutěž stavební chemie Ceresit
Značka Ceresit pokračuje v oficiálním sponzoringu MS v hokeji i na letošním šampionátu ve Švédsku a Finsku (3.–19. 5. 2013 ve Stockholmu a Helsinkách). Sponzoring hokejových mistrovství světa se u obchodních partnerů i zákazníků setkal s mimořádně příznivým ohlasem a i proto bude průběh hokejového svátku opět provázet řada zajímavých marketingových aktivit.
Hlavní letošní aktivitou na podporu prodeje produktů Ceresit bude tradiční spotřebitelská soutěž společnosti Henkel ČR s mottem „Buď u toho. Buď ve hře!“, která odstartovala 1. března a skončí 19. května 2013.
Princip soutěže je velmi jednoduchý – stačí koupit jakýkoliv výrobek značky Ceresit a v den nákupu nebo nejpozději následující den zaslat SMS odpověď na soutěžní otázku (budete vědět, po kolikáté už je Ceresit oficiálním sponzorem MS v hokeji?), své jméno a datum a čas nákupu. Soutěž je rozdělena do 11 kol a vítěz každého z nich si odnese buď hlavní výhru nebo hokej Stiga (7×) či hrací konzoli Playstation 3 Superslim (3×).
Hlavní výhrou je zájezd pro dvě osoby do Stockholmu včetně dvou lístků na zápas základní skupiny Česko-Švédsko, který se bude konat 4. května 2013.
Začátkem dubna pak odstartuje TV kampaň na podporu prodeje fasádních systémů Ceresit Ceretherm, kterou v květnu u vybraných zápasů hokejového mistrovství vystřídá TV spot na podporu spárovacích hmot a silikonů Ceresit s novou generací receptury MicroProtect s trojitou ochranou proti plísním.
Pro příznivce hokeje bude připraven opět známý webový portál www.pojedfandit.cz, věnovaný hokejovému šampionátu. Návštěvník tady najde nejen informace o soutěži, výhercích a aktuální přehled sportovního dění (výsledky jednotlivých zápasů, herní plány apod.), ale i užitečné zprávy z místa konání. Nebudou chybět ani zajímavé ankety, kvízy a on-line hry včetně oblíbené Ceresit ligy. Soutěž i hokejový portál budou komunikovány v místech prodeje informačními letáky, regálovými poutači a dalšími výstupy.