logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Na jeden nádech – opomíjená kvalita ovzduší v interiérech

Podpořte vlastním nádechem ty, kteří se sami dobře nadechnout nemohou. Zároveň tím pomůžete přiblížit téma kvality ovzduší v interiérech. Kampaň Na jeden nádech poukazuje na opomíjení prodyšnosti budov, konstrukcí fasád a zateplení v době, kdy existují provětrávaná řešení. Problém se netýká jen soukromých domů, ale také veřejných budov, jakými jsou školy, kancelářské budovy a další. Cílem kampaně je zapojení veřejnosti, které se problematika bezprostředně dotýká.

Reklama

Na jeden nádech - opomíjená kvalita ovzduší v interiérech Knauf insulation provětrávaná fasáda

Úroveň znečištění vzduchu v interiérech je pro zdraví a pohodu klíčová. Uvnitř budov trávíme více než 90 % času. Zatímco některé zdravotní potíže jsou na první pohled viditelné, ostatní škodí zdraví téměř neznatelně, plíživě. Mezi základní komplikace patří únava, kýchání, bolesti hlavy, podráždění hrdla, alergie, respirační onemocnění a další.

Uvnitř budov trávíme čím dál víc času, aniž bychom se příliš zajímali o kvalitu vzduchu, který dýcháme. Ten může obsahovat řadu zdraví škodlivých látek ve vyšších koncentracích. Jednou z příčin tohoto problému je i neprodyšnost budov, na které byly použity materiály neumožňující vlhkosti dostat se ven. Jde o závažnou věc, kterou nikdo příliš neřeší a přitom si zaslouží naši pozornost. Kampaň Na jeden nádech se na ni pokusí upozornit,“ vysvětluje marketingová manažerka hlavního partnera akce společnosti Knauf Insulation Romana Janošová.




Na jeden nádech

Kampaň je založená na zapojení veřejnosti tedy těch, kteří se více či méně v nekvalitně odvětraných interiérech pohybují. Mezi prvními, kdo na problém upozorní, jsou osobnosti z různých oblastí, které svými vlastními vzkazy dávají příklad ostatním. Zapojit se může každý, komu není prostředí, ve kterém trávíme většinu svého času, lhostejné.

Všichni zájemci mohou nahrávat své vzkazy na facebookový profil Na jeden nádech. Zde se také dozví více o projektu a mohou sledovat, jak si se svým nádechem poradili přátelé projektu z řad osobností. Mimo jiné:

Václav Vydra, herec a chovatel koní,
Berenika Kohoutová, herečka, zpěvačka, dabérka, blogerka a spisovatelka,
Gabriela Grézlová, mistryně světa ve volném potápění,
Aneta Galisová, zpěvačka, finalistka Superstar,
Barbora Kohoutková, primabalerína, pedagog a instruktorka,
Pan Adámek, obyvatel Domova seniorů Říčany a bývalý kovotepec,
a Jan Juhás, technický rádce z Knauf Insulation.

Mimochodem s tím, že je problém neviditelný, to někdy nemusí být pravda. Své by o tom mohli vyprávět obyvatelé bytových i rodinných domů s novými dokonalými okny a neprodyšným zateplením, mezi jejichž zdmi se hromadí vlhkost a rozvíjejí plísně. Problému lze předcházet užitím materiálů a řešeními, která odvod vlhkosti umožňují, například zateplení realizovat pomocí provětrávané fasády Diagonal 2H s prodyšnou minerální izolací od Knauf Insulation.




Partneři projektu - 100 Kč za video pro Nemocnici Motol

Partnerem a hlavním iniciátorem akce je společnost Knauf Insulation. Ta se zavázala odevzdat sto korun za každý video vzkaz na jeden nádech Motolské nemocnici resp. Pneumologické klinice, která výtěžek použije na vybavení plicního oddělení.

Nadechněte se i Vy! na facebookové stránce Na jeden nádech.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.