logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

GROHE vyhlašuje GROHE X Summit 2023, jehož hlavní téma bude „Caring for water“

Společnost GROHE zve své zákazníky a obchodní partnery na digitální summit, který se bude konat ve dnech 7.–9. března 2023 na zážitkové platformě GROHE X. Na téma „Caring for water“ se tato globální značka spojí s odborníky, aby společně diskutovali o budoucnosti bydlení, hygienickém průmyslu a udržitelném rozvoji. Summit je dalším stavebním kamenem hybridní zákaznické zkušenosti ze značky GROHE.

Společnost GROHE, přední světová značka kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií, dnes na svých stránkách oznámila konání GROHE X Summit 2023, který se bude konat na digitálním zážitkovém centru GROHE X od 7. do 9. března 2023. Třídenní akce s hlavním tématem „Caring for water“ bude zahrnovat různé formáty – od inspirativních přednášek až po podnětné panelové diskuse a vzdělávací akce – a bude zkoumat, jaké odpovědi musí sanitární průmysl najít na výzvy dnešní doby, jak profitovat z udržitelné výstavby a jakou roli v tom všem hraje voda. Program doplní ukázky nových produktů a technologií, které demonstrují, jak je portfolio GROHE připraveno na budoucnost a poskytuje zákazníkům tu nejlepší možnou podporu pro rozvoj jejich podnikání udržitelným způsobem.

Pro řešení sociálních a ekologických problémů, kterým dnes čelíme, je více než kdy jindy důležité sdílet znalosti a podněcovat nové myšlenky. Program GROHE X Summit je navržen tak, aby informoval, inspiroval a spojil naše odvětví za účelem skutečné změny. Tato akce posouvá naši hybridní zákaznickou zkušenost na novou úroveň, poskytuje platformu, na které společně čelíme výzvám naší doby a hledíme do budoucnosti s upřímností, optimismem a pevným smyslem pro spolupráci. Současně půjde o první z celé řady akcí, které v příštím roce vtáhnou zákazníky do světa našich podznaček,“ říká Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

Lepší hybridní zážitek ze značky GROHE

Digitální zážitkové centrum GROHE X, které bylo spuštěno v březnu 2021, se stalo odrazovým můstkem pro hybridní zákaznickou zkušenost se značkou GROHE. Obsahuje přes 200 pořadů ve 14 jazykových mutacích, které zaznamenaly již téměř 2 miliony zhlédnutí. Tato digitální komunita byla na jaře 2022 rozšířena otevřením zážitkového a komunikačního centra GROHE X v německém Hemeru. Centrum kombinuje fyzické zázemí pro návštěvníky a pět moderních studií pro školení, tvorbu obsahu a pořádání hybridních akcí. Kromě účasti značky GROHE na menších lokálních veletrzích, které usnadňují fyzická setkání se zákazníky a možnost osobně si vyzkoušet naše produkty, mohou tři GROHE X Motion Trucks přenést zkušenosti se značkou přímo k zákazníkovi.

Tento hybridní přístup, který je dále posílen konferencí GROHE X Summit, umožňuje společnosti GROHE nabízet flexibilní a na míru šitou interakci s řemeslníky, velkoobchodníky i projektovými zákazníky.

Více informací o konferenci GROHE X Summit naleznete na digitálním zážitkovém centru GROHE X. GROHE X Summit 2023 – Caring for Water (grohe-x.com). Odkazy pro registraci na konkrétní akce budou následovat v lednu.

+++ Více informací a dodatečné tiskové materiály jsou k dispozici na tomto odkazu. +++

Sledujte nás na sociálních sítích: Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedInYouTube.


Grohe ČR s.r.o.
logo Grohe ČR s.r.o.

GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.