Sprcha GROHE Everstream s recyklací vody bude na trh uvedena na jaře 2024
Společnost GROHE, přední světová značka kompletních koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, dnes představila sprchu GROHE Everstream s recyklací vody, která rozšíří nabídku koupelnových a kuchyňských produktů podporujících efektivní využívání vody a udržitelnost.
- Společnost GROHE si dává za cíl, aby všechny její podomítkové sprchy byly do roku 2030 připraveny na recyklaci vody
- GROHE Everstream nabízí „Pure Freude an Wasser“, ovšem ve srovnání s tradiční sprchou snižuje spotřebu vody až o 75 % a spotřebu energie až o 66 % při desetiminutovém sprchování – čtyřčlenná rodina tak ušetří více než 1 300 EUR ročně1
Sprcha bude zákazníkům k dispozici od jara 2024. Sprchový systém se v současné době testuje v terénu a v druhé polovině roku 2023 se očekává zahájení školicího programu pro instalatéry. Kromě tohoto zcela nového produktu si společnost GROHE dává za cíl, aby všechny její podomítkové sprchy byly do roku 2030 připraveny na recyklaci vody.
Sprcha GROHE Everstream byla navržena tak, aby uživatelům poskytla plnohodnotný zážitek ze sprchování, ale s co nejmenší spotřebou čerstvé vody. A s mnohem nižší spotřebou elektrické energie.
Tento revoluční sprchový systém čistí, ohřívá a znovu využívá vodu, takže spotřebuje pouze čtvrtinu vody a třetinu energie, kterou obvykle vyžadují tradiční sprchy, což pro čtyřčlennou domácnost znamená úsporu nákladů až 65 % ročně a až o 70 % nižší emise CO2 (konkrétní výše úspor záleží na sprchovacích návycích).
Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA, k tomu říká: „Minulé léto bylo v Evropě jedno z nejsušších v historii. Nedostatek vody se dotýká nás všech a je naší povinností jako dodavatele vodních technologií nabízet řešení, která spotřebitelům umožní něco změnit. Zavedení technologie cirkulace vody do našeho portfolia GROHE povyšuje naši nabídku na nový udržitelný standard a je milníkem pro celou naši organizaci.“
Jak to funguje
Sprcha GROHE Everstream představuje řešení, jak může domácnost aktivně a pozitivně ovlivňovat náš osobní dopad na planetu a její zdroje. Rozděluje proces sprchování do tří částí, takže si uživatelé mohou vychutnat zážitek s vědomím, že minimalizují množství odpadu.
- Nejdříve ze sprchy teče běžná, čerstvá voda.
- Po namydlení nebo nanesení šamponu do vlasů se může uživatel rozhodnout přepnout režim: Voda shromážděná v odtoku se po přepnutí čerpá do okruhu, kde se udržuje požadovaná teplota a voda se hygienicky ošetřuje.
- Po použití se sprcha vyčistí a připraví pro dalšího uživatele.
Popularizace úsporného hospodaření s vodou
„Naším posláním je poskytovat nejmodernější technologie pro udržitelné využívání vodních zdrojů a zároveň vytvářet další ekologickou hodnotu vody. Vzhledem k tomu, že usilujeme o cirkulární ekonomiku, může hrát oběhový charakter mnohem větší roli i v samotných výrobcích. GROHE Everstream posouvá naše technologie na další úroveň. Těšíme se na výsledky testování výrobku v terénu, abychom jej mohli vyladit pro uvedení na trh v roce 2024,“ říká David Mainka, Leader Electronics and Innovation R&D Fittings, LIXIL International.
Jako součást silného portfolia značek LIXIL jsou aktivity GROHE v oblasti udržitelnosti i vývoj produktů začleněny do environmentální vize společnosti LIXIL, která požaduje nulové emise uhlíku a život podle principů cirkulární ekonomiky. Jednou z oblastí, na kterou se zde zaměřujeme, je udržitelné využití vodních zdrojů. Cílem je pomáhat lidem užívat si vodu a zároveň zajistit udržitelné využívání vody v celosvětovém měřítku, které bude mít pozitivní dopad na planetu.
Navštivte naši digitální zážitkovou platformu GROHE X a získejte více informací o tom, jak GROHE přemýšlí o každé kapce vody.
Sledujte nás na sociálních sítích: Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedIn a YouTube.
1 Výpočet předpokládá 300 desetiminutových sprch na osobu ročně. Vaše osobní sprchovací návyky se mohou lišit.
GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...