logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Hansgrohe – určuje trendy v koupelnách

Mnoho lidí si v posledním roce uvědomilo, jak je důležité si doma vytvořit prostředí, ve kterém se budou vždy cítit dobře. Místo, které je promyšlené, příjemné na pohled a vybavené kvalitními výrobky, přinášejícími chvíle plné pohody. Prostor, do kterého se člověk uchyluje ne z nutnosti, ale protože sám chce. Spokojenost všech lidí, kteří s výrobky Hansgrohe pracují nebo je používají, je pro značku prioritou již více než sto let. Právě důraz na spokojenost je to, co společnost Hansgrohe odlišuje od ostatních výrobců.

Každý výrobek hansgrohe byl vyvinutý v německém Schwarzwaldu lidmi, kteří jsou pro svou práci nadšení, a to se záměrem ulehčit každodenní život a obohatit jej o příjemné chvíle, ať už člověk hledá uvolnění, osvěžení nebo spolehlivost a čistotu. Koupelnové baterie a sprchy nepředstavují jen ojedinělé nápady, ale i komplexní řešení. Stávají se tak součástí života našich zákazníků. Právě to charakterizuje značku hansgrohe – v centru zájmu stojí vždy spokojený zákazník.


120 let tradice a kvality

Německá společnost Hansgrohe úspěšně funguje již 120 let. Výrobky se prodávají ve více než 140 zemích celého světa a má za sebou více než 15 000 patentů a ochranných vzorů a více než 600 ocenění od nezávislých porot v mezinárodních designových soutěžích. Do jejího portfolia patří výrobky značek hansgrohe a značky AXOR, která nabízí řešení pro luxusní koupelny navržené světovými designéry.

MADE IN GERMANY

Kvalita pro Hansgrohe znamená ty nejvyšší standardy v oblasti servisu. Požadavky klientů jsou zohledňovány už při samotném vývoji. Zákazníci se tak mohou spolehnout na precizní, stabilní a udržitelné baterie, sprchy i sprchové systémy s dlouhou životností. Značka klade důraz jak na vybrané materiály, pokročilé technologie, dokonalou práci, tak i na ekologii i udržitelnost.

V minulých letech prošla firma přeměnou z rodinné společnosti na globálně zastoupený koncern: Klaus Grohe, nejmladší syn zakladatele, vedl firmu více než tři desetiletí až do roku 2015. Hlavními akcionáři jsou americký koncern Masco Corporation a rodina Grohe prostřednictvím Syngroh Verwaltungs- und Beteiligungs- GmbH. Od 1. srpna 2018 vede firmu Hans Jürgen Kalmbach jako předseda představenstva.

Hansgrohe Česká a Slovenská republika

Hansgrohe CS s.r.o., dceřiná společnost předního německého výrobce koupelnových baterií a sprch, oslavila v roce 2020 čtvrt století na českém a slovenském trhu a může být s výsledky opravdu spokojena. Historie firmy se datuje od roku1995, kdy byla založena ve Svratce. Od r. 1999 má firma své sídlo v Brně a v současnosti v ní pracuje 21 zaměstnanců. Historie moderní koupelny je neoddělitelně spjata s historií značky hansgrohe. Už zakladatel společnosti Hans Grohe ovlivnil svými nesčetnými nápady, průkopnickým duchem a řemeslným uměním výrazným způsobem vývoj koupelen směrem k wellness oázám.

Zde jsou některé příklady průkopnických inovací firmy:

  • 1901 – založení společnosti původním zakladatelem Hansem Grohe v německém Schwarzwaldu (Schiltach).
  • 1928 – první ruční sprcha s porcelánovou rukojetí, díky které se stalo sprchování dostupné pro mnoho domácností.
  • 1953 – vynález nástěnné tyče Unica – poprvé je možné si umístit sprchu do libovolné pozice.
  • 1968 – Selecta – první ruční sprcha na světě s možností nastavení druhů proudů a se skleněnou rukojetí.
  • 1974 – barevná ruční sprcha Tribel (Frog Desing – H. Aeslinger – později design pro Apple).
  • 1994 – vznik nadčasové a první designové kolekce AXOR Starck, jejíž autorem je Philippe Starck.
  • 2003 – vznik revoluční řady sprch Raindance, která pozvedla sprchování v jedinečný zážitek díky dešťovému proudu a technologii AirPower, která směšuje vodu a vzduch a zajišťuje tak nízkou spotřebu.
  • 2011 – první ruční sprcha s tlačítkem Select pro pohodlné přepínání druhů proudů.
1901 – založení společnosti původním zakladatelem Hansem Grohe v německém Schwarzwaldu (Schiltach).
1928 – první ruční sprcha s porcelánovou rukojetí, díky které se stalo sprchování dostupné pro mnoho domácností.
1953 – vynález nástěnné tyče Unica – poprvé je možné si umístit sprchu do libovolné pozice.
1968 – Selecta – první ruční sprcha na světě s možností nastavení druhů proudů a se skleněnou rukojetí.

1974 – barevná ruční sprcha Tribel (Frog Desing – H. Aeslinger – později design pro Apple).
1994 – vznik nadčasové a první designové kolekce AXOR Starck, jejíž autorem je Philippe Starck.
1994 – vznik nadčasové a první designové kolekce AXOR Starck, jejíž autorem je Philippe Starck.
2003 – vznik revoluční řady sprch Raindance, která pozvedla sprchování v jedinečný zážitek díky dešťovému proudu a technologii AirPower, která směšuje vodu a vzduch a zajišťuje tak nízkou spotřebu.
2011 – první ruční sprcha s tlačítkem Select pro pohodlné přepínání druhů proudů.


Hansgrohe CS s.r.o.
logo Hansgrohe CS s.r.o.

Vysoce kvalitní vybavení do koupelen a kuchyní od značek hansgrohe a Axor. Nadčasový design a nejmodernější technologie pro umyvadlové, sprchové, vanové a kuchyňské baterie, sprchy a sprchové doplňky. Nechejte se inspirovat a podpořit trendy a kreativními ...

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.