5letá záruka na kondenzační kotle a tepelná čerpadla do 35 kW ve spojení s komplexními službami
S cílem reagovat na požadavky trhu, neustále zvyšovat kvalitu a dostupnost našich služeb, uvádíme s platností od března 2012 na český trh mimořádnou nabídku služeb "vše v jednom" - rozšířenou komplexní 5letou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW.
Výhody:
- komplexní 5letá záruka
- vyúčtování jedním fixním ročním paušálem
- připomenutí a dohodnutí termínu ročního servisu
- organizace a provedení ročního servisu
- telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu
- bezplatné odstraňování záručních závad
- zpoplatněné odstraňování závad nespadajících pod záruku
- hotline s havarijní službou pro havárie (studené zařízení) v hlavní topné sezóně
Jak postupovat v případě Vašeho zájmu o prodloužení záruky na 5 let a získat tak balíček služeb obsahující: pravidelné servisní prohlídky, vyčištění zakoupeného zařízení, práce servisního technika, kilometrovné, spotřební materiál, ale také kontaktování a připomenutí nutnosti realizace pravidelné prohlídky, tj. servisu během celé doby trvání prodloužené záruky ze strany Vašeho obchodního partnera?
- Do 3 měsíců od zakoupení zařízení se můžete rozhodnout a podepsat servisní smlouvu, přiloženou v záručním listě, ve které je potřeba vyplnit:
a) Vaše iniciály a kontaktní údaje,
b) kontaktní údaje servisního technika realizujícího uvedení do provozu,
c) výrobní číslo zařízení a umístění zařízení,
d) uvedení místa a datum podpisu servisní smlouvy (na obou stejnopisech),
e) podpis servisní smlouvy (na obou stejnopisech). - Kompletní složku se servisní smlouvou, tj. originál i kopii, vložíte po vyplnění do přiložené obálky a zašlete poštou na adresu společnosti Viessmann, spol. s r.o., a to Chrášťany 189, 252 19 Rudná.
- Po obdržení Vaší servisní smlouvy ji zapracujeme v našem systému a potvrzený originál Vám pošleme zpět. Zároveň dodržujte pokyny uvedené v záručním listě Vašeho obchodního partnera za účelem splnění všech podmínek prodloužení záruky.
- Následně Vám bude podle data zakoupení vašeho zařízení zaslána faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě za služby poskytované na základě servisní smlouvy a to:
- u zařízení uvedeném do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu,
- u zařízení uvedeném do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.
V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte v pracovní dny – pondělí až čtvrtek v době od 08:00 do 17:00 hod a v pátek od 08:00 do 14:30 hod na telefonním čísle 257 090 900.
Odborná topenářská firma – partner ve Vaší blízkosti
Kompletní program Viessmann nabízí individuální řešení s efektivními systémy v nejvyšší kvalitě pro všechny oblasti použití a energetické zdroje - vytápění, průmyslové energetické systémy, chladicí systémy.