Baumit má nového marketingového ředitele
Do této funkce u předního domácího výrobce fasád, zateplovacích systémů, maltových a omítkových směsí nastoupil od 3. 12. 2012 Ing. Martin Omelka, který současně povede také oddělení produktmanagementu.
Ing. Martin Omelka - nový marketingový ředitel společnosti Baumit
Šestatřicetiletý Martin Omelka působí ve společnosti Baumit již od roku 2000. Pracoval zde mimo jiné také jako vedoucí zákaznického centra nebo na pozici koordinátora mezinárodní výroby. Díky mnohaleté práci na různých manažerských pozicích má velmi komplexní zkušenosti z oblasti péče o zákazníky, stejně jako z výrobního procesu společnosti Baumit. „Z pozice marketingového ředitele zodpovědného zároveň za produktové portfolio a jeho vývoj bych se chtěl věnovat především dlouhodobému upevňování pozice značky Baumit coby lídra oboru a nejkompetentnějšího dodavatele fasádních a zateplovacích systémů,“ popisuje svůj hlavní cíl Martin Omelka. „K tomu bude zapotřebí nejen precizní podpora prodejního týmu a účinná komunikace s veřejností, ale také nastavení efektivní spolupráce mezi jednotlivými úseky společnosti,“ dodává.
Martin Omelka vystudoval stavební fakultu VUT v Brně. Ve volném čase se úspěšně věnuje různým sportům, včetně fotbalu, tenisu, lyžování nebo golfu, ve kterém již dosáhl na řadu vítězství v různých amatérských soutěžích.
Zateplení fasád, zateplovací systémy / omítkové systémy - strojní omítky, sádrové omítky a stěrky, sanační omítky, omítkový systém pro zdravé bydlení / probarvené fasádní omítky a barvy, kreativní omítky / lité podlahy a samonivelační stěrky / program pro ...