logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Operativní leasing v Česku narostl o 48 %. Od Arval nyní i pro domácnosti a živnostníky


Ilustrační foto, zdroj Pexels

Zákazníci si budou moci jednou za rok vybrat jiný vůz, a to už po 3 měsících užívání toho předchozího. Podle typu smlouvy si pak mohou zvolit z několika variant měsíčních nebo ročních nájezdů vozidla.

Operativní leasing byl donedávna službou hlavně pro firemní zákazníky, nyní ale získává vyšší popularitu i mezi domácnostmi a živnostníky.

Loni narostl počet nových smluv u těchto zákazníků o 48 procent. Právě těmto zákazníkům chceme představit výhody full-service operativního leasingu v rámci akce ARVAL FLEX neboli Operák na zkoušku. Ten v sobě zahrnuje pravidelné servisní prohlídky, pojištění, asistenční služby, výměnu a uskladnění pneumatik nebo pořízení dálniční známky. Smlouvu bude možné ukončit již po dvou měsících a po dobu trvání akce klient nebude muset platit vstupní poplatek ve výši dvou měsíčních splátek. Akci zatím spouštíme na nová vozidla, do budoucna si ale bude možné takto pořídit z naší nabídky i zánovní auta,“ říká Aleš Polák, generální ředitel leasingové společnosti Arval.

V zimě SUV, v létě sedan nebo Tesla. Nová služba umožňuje řidičům flexibilitu

Nová služba je určena pro řidiče, kteří potřebují při výběru auta více volnosti. Jde o variantu na půl cesty mezi operativním leasingem a klasickou půjčovnou aut. Díky tomu si budou moci zvolit například větší SUV na zimní období do hor, a multifunkční sedan na letní cestování. „Zákazníci si budou moci jednou za rok vybrat jiný vůz, a to už po 3 měsících užívání toho předchozího. Podle typu smlouvy si pak mohou zvolit z několika variant měsíčních nebo ročních nájezdů vozidla,“ vysvětluje Polák.

V Česku klesá potřeba vlastnit auta, mohou za to „noví dospělí“

Rostoucí obliba operativního leasingu souvisí také s ekonomickou silou mileniálů a GEN Z. Tito „noví dospělí“ nad vlastnictvím auta či nemovitostí upřednostňují mnohem více kulturní zážitky a cestování. Nákup nového vozu a jeho drahý provoz pro ně nedává smysl. Pokles podílu vozidel, která Češi vlastní, ukazují i data Europ Assistance. Podle nich v Česku vlastní vozidla tři čtvrtiny domácností, což je o 10 procent méně, než je průměr EU.
Pro řidiče ve věku mezi 20 a 30 lety nedává pořízení auta za hotové nebo s pomocí úvěru smysl. Řada z nich najezdí ročně méně než 10 000 kilometrů, proto je jejich ochota auto přímo vlastnit nižší než u předchozích generací. Právě tito lidé mnohem častěji využívají operativní leasing,“ uzavírá Polák z Arvalu.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.