3 informace, které byste rozhodně měli vědět o pracovním oblečení
V jakém případě musí mít zaměstnanec pracovní oblečení? Můžete si jej jako zaměstnavatel odečíst z daní? A jaké máte možnosti pořízení pracovního oblečení pro vaši firmu? Zde naleznete odpovědi ...
1) Pracovní oblečení a obuv v nepeněžní formě je pro zaměstnance samozřejmě nezdanitelným příjmem. Pro zaměstnavatele je to daňově uznatelný náklad. Pokud si s něčím ohledně daní nevíte rady, můžete využít Daňovou pohotovost.
2) Kdy máte jako zaměstnavatel povinnost poskytnout zaměstnanci pracovní oděv a obuv? Zákoník práce upřesňuje, že pracovní oblečení a obuv musí dostat zaměstnanci pracující v prostředí, kde jsou vystaveni znečištění a jejich oděv při práci podléhá mimořádnému opotřebení. Povinnost vybavit zaměstnance vhodným pracovním oblečením a obuví pro vás platí i v případě, kdy oděv plní ochrannou funkci.
3) Velmi moderním řešením problematiky pracovního oblečení je i pronájem, který vám nabízíme my v Lindström. Naše služba pronájmu pracovního oblečení vyřeší vše za vás. Od související administrativy přes praní a údržbu až po dodání čistého oblečení přímo do skříňky zaměstnance. A co je další skvělou zprávou? I služba pronájmu pracovních oděvů je pro zaměstnavatele daňově uznatelným nákladem.
Společnost Lindström patří mezi přední evropské textilní servisní společnosti s více než 170letou tradicí. Nabízí vše pro čistotu a design interiérů, firemní odívání a ochranu zaměstnanců.