SW KLID – nový požadavkový modul
Dovolujeme si vás informovat o novince v produktu SW KLID. Připravili jsme pro vás zcela nový požadavkový modul - helpdesk, který lze využít k ještě efektivnější správě a údržbě Vašeho majetku.
Každý Váš zaměstnanec, kterému poskytnete adresu na webový formulář, bude mít k dispozici možnost vytvářet požadavky na jednotlivé prvky Vaší struktury v Evidenci majetku.
Takto vytvořené požadavky se následně zaznamenají do požadavkového modulu, kde je administrátor nebo jiní uživatelé s patřičným oprávněním spravují. Zadavatel vždy automaticky obdrží informaci o změně stavu jeho požadavku.
U každého požadavku je třeba nastavit priorita, v současné době fungují 3 typy. Nízká = 7 dní, střední = 3 dny a vysoká = 1 den, tato priorita určuje, do kolika maximálně dnů by měl být požadavek vyřešený. Není-li tomu tak, požadavek automaticky propadá do nedokončených procesů, tzn. systém přidává červený vykřičník.
Řešiteli se zobrazují požadavky, které mu byly přiřazeny administrátorem nebo požadavky z kategorie, kde je nastaven jako řešitel. Řešitel má přístup taktéž k požadavkům, které mají vazbu na prvek v Evidenci, kde řešitel nemusí mít přístup. Nastavení kategorie u požadavku má větší váhu, než přiřazení požadavku konkrétnímu řešiteli.
Příklad: Náš Tonda je nastavený jako řešitel kategorie – elektrikář. Tonda nemá oprávnění na Budovu DEF, má dle Evidence oprávnění pouze na Budovu ABC. Vznikne-li požadavek na opravu žárovky v budově DEF a administrátor tento požadavek přiřadí kategorii elektrikář, Tondovi se však tento požadavek zobrazí.
Životní cyklus požadavku- vytvoření požadavku (bez přihlášení nebo s přihlášením)
- zobrazení ve výpisu nových požadavků
- otevření požadavku (tzn. řešitel začíná řešit požadavek)
- uzavření požadavku (s popisem řešení)
- archivace požadavku
![](/docu/zpravy/0211/021120o1.png)