logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Největší český výrobce dveří DOORNITE (dříve MASONITE) s novým majitelem a rozvojovou strategií

Největší výrobce interiérových dveří v ČR, společnost DOORNITE s.r.o. (dříve MASONITE), je nově vlastněna českým kapitálem. Americká korporace prodala své dva výrobní závody na dveře a zárubně české investiční společnosti DOOR INVESTMENT s.r.o. Součástí rozvojové strategie nových majitelů je změna názvu, pokračování v modernizaci výrobků a technologií, rozvoji sítě vzorkoven a posilování exportu do 13 evropských zemí.

Reklama

Záměrem nových vlastníků je prosadit české dveře na evropském trhu nejen v základních provedeních, ale i se speciálními vlastnostmi – protipožárními, bezpečnostními, akustickými nebo kouřotěsnými. Tradice jihlavského výrobce s roční produkcí 550 000 kusů dveří bude podpořena také investicemi do technologií lakování dveří, opracování hran a rozšiřování výroby zárubní. Nová značka DOORNITE v sobě kombinuje části názvů předchozích společností, MASONITE a předtím KRONODOOR.

Ve společnosti DOOR INVESTMENT s.r.o. mají rozhodující 60% podíl tři spoluvlastníci, bývalí manažeři výrobce MASONITE, pan Pavel Šatný, David Krubner a Lubomír Břoušek. Zbývající část je v rukou firmy Ecoplanet a pana Lumíra Füllsacka.

Pavel Šatný, majoritní majitel, pokračuje v pozici generálního ředitele a situaci komentuje: „Již 6 let jsme se snažili o zvýšení podílu dveří s vyšší přidanou hodnotou, modernizaci závodů, výraznou změnu obchodního modelu, a tím se nám podařilo zlepšit ekonomickou situaci společnosti. Nabídka bývalého vedení k manažerskému odkupu MASONITE byla sice překvapivá, ale se společníky jsme ji využili. Budeme dál pokračovat v nastaveném směru rozvoje i přes současnou krizi na trhu s materiály a skokovým růstem cen.

Jihlavský producent vybudoval během posledních čtyř let síť 21 prodejních vzorkoven v ČR a 7 na Slovensku a bude ji rozšiřovat na 40 v ČR a 15 na SK. V těchto zemích prodává dveře přes 440 prodejních míst.

David Krubner, který zůstává obchodním a marketingovým ředitelem, doplňuje: „Po celé Evropě vidíme trvalý zájem zákazníků o bílé dveře a o stále rostoucí segment dveří s laminátovými povrchy. S naší novinkou, lakovanými bílými dveřmi CLARA, jsme konkurenceschopní nejen ve střední a jihovýchodní Evropě, ale i v Německu, Holandsku nebo Rakousku. Postupně se nám daří se stále více prosazovat i v segmentu speciálních dveří, které jsou nezbytnou součástí pro úspěch na projektových zakázkách residenční i neresidenční výstavby.




 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.