Volné pokračování seriálu o materiálech pro obvodové pláště energeticky úsporných domů se zabývá obecnými požadavky na stěny z hlediska kondenzace vodní páry a možnosti zateplování s využitím zdiva od společnosti HELUZ.
Bylo by to hezké - postavit si nízkoenergetický nebo dokonce pasivní dům. Ale z čeho? "A bude se v tom vůbec dát bydlet, když to bude kdoví z čeho, aby to bylo nízkoenergetické..." Následující seriál článků se bude zabývat materiály určenými především pro obvodové pláště energeticky úsporné výstavby.
Společnost Rigips, významný výrobce a dodavatel sádrokartonu, polystyrenových izolací a sádrových omítek, spustila od 1.3.2007 novou službu "Centrum technické podpory". Jeho vedoucím se stal Ing. Jiří Otta.
Pomoc všem stavebníkům, investorům i stavebním firmám nabízí firma Wienerberger. Společnost uvedla na trh třetí vydání publikace "Podklad pro provádění systému POROTHERM", která pojednává především o novinkách a nových technologických postupech.
Workshop - kurs hliněných omítek, který pořádalo Sdružení hliněného stavitelství, firma RIGI a Hliněný dům Marka Vlčka, proběhl na podzim v Lysovicích. Článek přináší několik zajímavostí z průběhu této osvětové akce.
Recenzovaný Co má společného malá isolovaná vesnice Kargyak ležící v Malém Tibetu vysoko v Himalájích se stavební fakultou ČVUT a nízkoenergetickým stavěním? Informace o zajímavém projektu, který může podpořit každý z nás a řadu fotografií reality místního stavebnictví naleznete v následujícím článku.
V dubnu 2006 se konala tisková konference společnosti KM Beta. Jako velmi úspěšná byla vyhodnocena nová povrchová úprava střešní krytiny dvojitým lesklým nástřikem a nový tvar betonových střešních tašek. Z produkce KM Beta dále pocházejí vápenopískové zdicí prvky systému SENDWIX určené pro energeticky úsporné domy.
Společnost HET s.r.o. slaví 15. výročí založení. Díky neustálému růstu výroby a prodejů se z firmy stal jeden z nejvýznamnějších výrobců interiérových a fasádních nátěrů u nás s velmi širokým výrobkovým portfoliem. O společnosti i obchodní strategii hovoří marketingový ředitel společnosti HET Mgr. Jiří Sokol.