logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Ing. Josef Hodboď

TZB-info, redakce

Absolvent Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze se zaměřením na silnoproudé aplikace. Od roku 1990 vedoucí odborný redaktor působící v oboru vytápění, větrání, přípravy teplé vody atp. Autor řady odborných a mnoha populárně technických článků.

Archiv článků autora:



6.12.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

Přinášíme stručné seznámení s návrhem nařízení vlády o podmínkách použití finančních prostředků Státního fondu rozvoje bydlení formou úvěru poskytovaného na energetickou modernizaci bytových domů, který předložilo Ministerstvo pro místní rozvoj.

25.10.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

TZB-info doporučuje Ing. Miroslav Kučera, Ph.D., specialista na hluk a vibrace, hovoří v rozhovoru pro TZB-info o problematice hluku ve spojení s tepelnými čerpadly vzduch-voda, a to s ohledem na zpravidla menší znalost problematiky hluku u stavebníků rodinných domů.

Obr. Úvodní slovo při slavnosti otevření nové pobočky měl Ing. Miroslav Páv
17.10.2019
STIEBEL ELTRON spol. s r.o., Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

Po 22 letech působení v Praze Stodůlkách se česká pobočka STIEBEL ELTRON spol. s r.o. přestěhovala do nové budovy v Praze 8 v Dolních Chabrech. Fyzicky bylo stěhování zahájeno již před letními prázdninovými měsíci, takže mnozí zákazníci si již do něj našli cestu.

11.10.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce, BELIMO CZ spol. s r.o.

Pozvali jsme na rozhovor do našeho on-line vysílání na veletrhu FOR ARCH pana Ing. Filipa Hajša ze společnosti Belimo, který se rozpovídal o servopohonech a základních skutečnostech, které by měl každý projektant a investor zvážit.

9.10.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

Pokud česká uhelná komise zaujme podobný postoj jako německá, čeká velké množství domácností napojených na CZT výrazné zdražení tepla.

27.9.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

Syntetický benzín vyrobený s pomocí elektřiny získané z obnovitelných, uhlíkově neutrálních zdrojů energie, může velmi rychle snížit produkci oxidu uhličítého CO2 z narůstající dopravy. A to s využitím stávajících aut s benzínovými nebo dieselovými motory. Tak může být rychlou a účinnou odpovědí na zesilující aktivity na ochranu klimatu.

© matteogirelli - Fotolia.com
1.8.2019
Ing. Josef Hodboď, TZB-info, redakce

Omezení nabídky chladiv s vysokým koeficientem globálního oteplování GWP, respektive přechod k chladivům až s nulovým GWP, přináší nejen změny v nabídce zařízení, ale ovlivňuje i náklady provozní. Vzhledem k životnosti zařízení i desítky let je třeba tento aspekt stále více důrazněji zvažovat a podle něj volit.



 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.