logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Spojení vody a architektury: GROHE SPA představuje unikátní koncept „akvatektury“ na milánském Design Weeku

Společnost GROHE prezentuje svou prémiovou podznačku GROHE SPA oslavou vody, která je zdrojem zdraví (latinsky „Salus per Aquam“). Působivá expozice v Palazzo Reale, neoklasicistním královském sídle v centru Milána, zve návštěvníky na pohlcující zážitek tvořený vodou.

Symbiotický vztah mezi přírodou a kulturou v historii významně ovlivnil umění, módu a architekturu. Právě probíhající milánský Design Week se letos nese v duchu „Materia Natura“ a snaží se odhalit různé dimenze, v nichž může příroda sloužit jako zdroj inspirace. Největší světová událost v designu je ideálním místem pro prezentaci GROHE SPA, prémiové podznačky společnosti GROHE, která je předním světovým výrobcem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských produktů. Slovo SPA pochází z prvních písmen latinského výrazu „Salus Per Aquam“, který by se dal přeložit jako „voda zdrojem zdraví“. Při oslavě transformační síly vody v působivém Palazzo Reale nedaleko katedrály Duomo představuje společnost GROHE pečlivě vybraná koupelnová řešení, která jsou ztělesněním nového luxusu a kvality na míru v ucelené instalaci.

Pocta přírodě a historii

Instalace GROHE SPA na nádvoří Palazzo Reale vychází z konceptu „akvatektury“, spojení vody a architektury. Představuje řadu prostorů, které vyzdvihují význam a důležitost vody v architektuře a blahodárné účinky, které toto spojení přináší zdraví a duševní pohodě. Instalace navržená interním týmem pro globální design a identitu značky LIXIL uctívá historii výstavního prostoru, připomíná jeho minulost a prolíná ji s moderním konceptem značky GROHE SPA, „Salus per Aquam“. Tým se nechal inspirovat nádherným nádvořím impozantní historické památky a tématem letošního Design Weeku, kterým je „Materia Natura“. Podařilo se mu smysluplně propojit přírodu s architekturou do pohlcujících prostorů, které odrážejí podstatu GROHE SPA a vybízejí k zamyšlení, načerpání energie a osvěžení.

„Prostřednictvím naší instalace v Palazzo Reale odrážíme složité pouto mezi přírodou a lidskou tvořivostí a propojujeme bohatou historii královského paláce s moderním étosem GROHE SPA. Naše „akvatektonické“ prostory zvou návštěvníky na smyslovou cestu za hlubokým prožitkem „Salus per Aquam“ a demonstrují význam vody v architektuře. Slouží nejen jako výkladní skříň, ale také jako inspirace pro architekty a designéry, která podporuje spolupráci a experimentování,“ vysvětluje Patrick Speck, vedoucí oddělení LIXIL Global Design EMENA.

Architekti, designéři a návštěvníci si mohou expozici a produkty GROHE SPA osobně prohlédnout v Palazzo Reale od 16. do 21. dubna 2024.

Více informací


Grohe ČR s.r.o.
logo Grohe ČR s.r.o.

GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.