logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Dveře v obchodě v zóně u chlazeného zboží

Německá centrála REWE představila nový koncept obchodů, ke kombinuje řadu moderních technologií. Dveře se v zóně u chlazeného zboží automaticky otevírají a po 5 vteřinách zase zavírají.

Reklama

Mohamed Abu-Yabes, šéf REWE (Penny a Billa), při představení vůbec nezastíral, že praxe z obchodu mu velela mít strach z toho, že zboží za skleněnými dveřmi se bude obtížně prodávat. Po měsíci ostrého provozu s úsměvem řekl: " nejtěžší je zákazníky přesvědčit, že ovládání dveří je snadné. A při druhé návštěvě už jsou obavy pryč."
další technoclogickou vychytávkou jsou chladicí boxy pro čerstvé maso, kde si zákazník může vybrat, a po zazvonění k němu přijde obsluha, která mu maso naporcuje.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.