logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Záchody ve statistikách - na cestě zastavte u Shell

Některé čerpací stanice si své zákazníky dovedou lépe získat než jiné. Podle průzkumu nejen vhodně zvoleným věrnostním programem, ale i stále ještě zanedbávanou čistotu toalet.

Reklama

Hodnocení nejlepší značky čerpacích stanic řidiči je poměrně složité. Do jejich rozhodování vstupuje mnoho faktorů od ceny a kvality pohonných hmot, nabídky služeb a tak dále až po čistotu toalet. Řidiči prokazují jednotlivým značkám čerpacích stanic různou míru věrnosti. Některé čerpací stanice si totiž své zákazníky dovedou lépe získat než jiné. Ondřej Novák z agentury Factum Invenio, která výzkum realizovala, k tomu uvedl: "Jak vyplývá z hlubší analýzy, neliší se jen současná pozice značek na trhu, ale také jejich potenciál budoucího úspěšného udržení stávajících a získání nových zákazníků. K tomu vedou různé cesty - od vhodně zvoleného věrnostního programu až po stále ještě zanedbávanou čistotu toalet."

Jiný průzkum agentury Factum Invenio, který se zaměřil na postoje české veřejnosti k reklamě v roce 2010 (tisková zpráva Factum Invenio 17.02.2010) uvádí potenciál reklamy na WC sice nejnižší, ale téměř 10 % není vůbec špatných, když uvážíme, že ve standardních médiích jsou lidé reklamou přehlceni, jak dokládá jiný výsledek téže studie.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.