logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Portfolio GROHE Professional usnadňuje život nejen instalatérům

Portfolio GROHE Professional usnadňuje život nejen instalatérům
Portfolio GROHE Professional usnadňuje život nejen instalatérům

GROHE Professional nabízí více než 700 exkluzivních produktů a služeb, které usnadňují každodenní práci profíkům, ale profituje z nich i konečný zákazník. Co z návštěvy partnerů v Portugalsku zlepší nabídku GROHE v ČR?

Reklama

Zákazník má vizi, odborník ji realizuje: roste poptávka po individuálním řešení koupelen

GROHE, přední světový poskytovatel kompletních koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, podporuje velkoobchody se sanitární keramikou, instalatéry, showroomy, projektové zákazníky a kuchyňská studia v bezproblémovém plnění přání jejich zákazníků.

Ve studiu estav.tv je hostem Ing. Václav Vančura, technický ředitel koupelnových studií Ptáček – velkoobchod, a.s. a Ing. Petr Francl, ředitel GROHE Professional CZ/SK a hovořili jsme o představení sortimentu a podpory GROHE na speciální akci pro partnery v Portugalsku, kde se nachází nejnovější Monobrand Grohe Experience Center.
Důležitá byla návštěva výroby baterií, kterou by bylo možno nazvat „kde vzniká kvalita“, prezentace novinek v showroomu a v rámci jednotlivých workshop stanovišť ve venkovním prostoru v Lisabonu. Protože se jednalo o prezentace pro partnery, byly důležité nejen samotné výrobky, ale také diskuse o formě prezentace v showroomech velkoobchodů a v médiích, protože jde o přenesení vlastností a benefitů výrobků ke konečnému zákazníkovi, architektovi a investorovi v podobě, jaká jej osloví.

Více zajímavých videí na estav.tvOn-line televize pro architekturu, stavbu a bydlení

GROHE a zákazník

Vyjádření vlastní individuality je v posledních letech v oblasti interiérového designu stále důležitější. Zákazníci se inspirují nejnovějšími trendy a vytvářejí si vizi své vysněné koupelny.

Je to již pár let, kdy GROHE přišlo s úplně nový projektem, který rozdělil produktové portfolio do dvou skupin. Za prvé pro koncového zákazníka, který si chce udělat rekonstrukci a montáž sám a speciální portfolio pro profesionály, kde počítáme s odbornou erudicí instalatéra. Předpokládáme, že většinu instalací koupelen dělají montážní firmy, protože přeci jen je tam voda, kanalizace, elektřina, větrání. Je to práce s celou řadou složitějších detailů. Pro tento segment máme sortiment GROHE Professional, kde chceme spolu s instalatérem zákazníkovi dodat skvělé výrobky s perfektní službou,“ říká Ing. Petr Francl, ředitel GROHE Professional CZ/SK s tím, že v Portugalsku byla příležitost ukázat právě tento koncept obchodním partnerům naživo. Nešlo tedy jen o výrobky samotné, ale o myšlenku a zacílení tohoto portfolia. Cílem bylo předat partnerům představu o prezentaci výrobků a značky GROHE, představit a diskutovat o podpoře prodeje, vzdělávání instalatérů a podpoře škol.

GROHE a velkoobchody, projekt GROHE Professional

GROHE podporuje velkoobchody se sanitární keramikou, instalatéry, showroomy, projektové zákazníky a kuchyňská studia. Podznačka a specializovaná řada GROHE Professional byla vytvořena společně s profesionálními partnery a zahrnuje více než 700 produktů, které značka prodává výhradně prostřednictvím tradičního velkoobchodního kanálu – od spolehlivých bestsellerů, jako je GROHE Eurosmart a nová keramika BauEdge, až po barevnou kolekci Colors Collection a podomítkové sprchy.

S firmou GROHE spolupracujeme dlouhodobě. Tuto značku stavíme mezi přední dodavatele co do kvality a designu. Na akci se podařilo ukázat nejen design, ale akcentovat vzdělávání a podpůrné služby pro profíky, ale i pro studenty a budoucí řemeslníky, kde společně vychováváme budoucí generaci řemesla. Jsme odborný technologický velkoobchod v oborech voda, topení, plyn a tenhle směr je pro nás velice důležitý,“ říká Ing. Václav Vančura, technický ředitel koupelnových studií Ptáček – velkoobchod a potvrzuje, že na akci nasbírali argumenty pro své zákazníky o udržitelnosti, ekologii, kvalitě, designu a vývoji.
Je pro nás důležitá právě podpora pro montážníky, protože zákazník, který přijde do showroomu si vybírá design. A jako samozřejmost počítá s tím, že to bude bezvadně fungovat. Ale tato ‚samozřejmost‘ znamená znalosti a zkušenost,“ říká Václav Vančura s tím, že se přímo v Portugalsku domluvili na vylepšení vlastních showroomů, aby mohly být výrobky ukázány v tom nejlepším světle a se všemi důležitými detaily.

Když jsem před 20 lety nastupoval k firmě Ptáček – velkoobchod, kolegyně mi v showroomu vysvětlovaly, že baterie GROHE poznám i poslepu,“ připojuje své první setkání s kvalitou GROHE Václav Vančura s odkazem na snadno a přesně fungující ovládání s kvalitní kartuší a prodlužování záruky na 3, 5 a 10 let na baterie GROHE.

V rozhovoru došlo i na srovnání preferencí zákazníků v různých zemích a srovnání zvyklostí prodeje v různých regionech. A tak se například dozvíte, že zatímco v Polsku je obchodní model hodně rozdílný s větším podílem hobbymarketů s jinou kulturou prodeje, v Jordánsku je obchodní model téměř totožný s Českem.

GROHE a řemeslník. Nová úroveň koupelnového zážitku instalovaného certifikovanými profesionály

Díky dalším praktickým funkcím, které urychlují instalaci, umožňuje zejména GROHE Professional bezproblémové plánování a realizaci perfektně sladěných koupelen. Každodenní práci profesionálů dále usnadňuje komplexní koncept služeb a školení, který odborníkům umožňuje udržet si náskok před konkurencí.
Známe kvalitu GROHE, ale přesvědčili nás právě ty další podpůrné služby pro montážníky. Například GROHE+, kde si může montážník, stavební firma i koncový zákazník jednoduše najít, jak výrobky instalovat a ovládat, najde tam technické a záruční listy,“ oceňuje Václav Vančura.

Kampaň GROHE Professional vysílá jasný signál o podpoře spolupracujících profesionálů. Portfolio Professional však neusnadňuje život pouze instalatérům. Přispívá také ke spokojenosti klientů a následně k úspěšnějším obchodním vztahům v dlouhodobém horizontu. Komplexní řešení dokonale sladěná z hlediska tvarů a funkcí nejen zjednodušují proces konzultací, ale také otevírají další obchodní příležitosti.

Chcete-li se dozvědět více o podznačce GROHE Professional, navštivte naše digitální zážitkové centrum GROHE X.

Slovo měly i novinky

Jednou z novinek, o kterých se hodně diskutovalo na místě byla sprcha GROHE Everstream, novinka jara 2024, která byla navržena tak, aby uživatelům poskytla plnohodnotný zážitek ze sprchování s důrazem na úspory. Tento revoluční sprchový systém čistí, ohřívá a znovu využívá vodu, takže spotřebuje pouze čtvrtinu vody a třetinu energie, kterou obvykle vyžadují tradiční sprchy. Pro čtyřčlennou domácnost to znamená úsporu nákladů až 65 % ročně a až o 70 % nižší emise CO2 (konkrétní výše úspor záleží na sprchovacích návycích).
Pracujeme s tím, že GROHE je firma působící na celém světě, tj. v lokalitách s různou úrovní dostupnosti vody. Jsme na trzích, kde je voda čím dál více nedostupná, ale je to téma i v Evropě,“ vysvětluje potenciál novinky Petr Francl.

Tyto technologické novinky mají dvě skupiny potenciálních zákazníků. Ti, kteří je potřebují a pak technologičtí nadšenci. Ti zde budou nadmíru spokojeni. Nicméně rozhodující bude i cena. Ale víme, že i u nás se dostává hlasu ekologickým řešením. A úspora pitné vody, úspora za vodné a stočné je zajímavým tématem,“ říká ke sprše GROHE Everstream Václav Vančura.

V rozhovoru byla řeč i o tom, jak se daří v ČR přesvědčit zákazníky, aby kupovali kvalitu a jak se to dělá, jak se v prostředí vekoobchodu zorientují zákazníci koncoví i profesionálové, když má značka dvě různé řady výrobků a další témata.

V závěru rozhovoru zazní pro GROHE zcela zásadní téma udržitelnost.Projevuje se v životnosti výrobků, v obalech, v používaných materiálech, v úspoře vody, v dešťových systémech, v bateriích se studeným startem, ale i v exkluzivním portfoliiu výrobků cradle to cradle, které umíme ekologicky zrecyklovat a znovu vracet do výroby,“ jmenuje kroky Petr Francl.

Podívejte se na rozhovor.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.