logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Úspěšná prezentace na veletrhu krok za krokem

Prezentace Velux, foto STŘECHY PRAHA
Prezentace Velux, foto STŘECHY PRAHA

Veletrh zůstá­vá klíčovou událostí v oboru a opět nastartuje novou stavební sezónu! Jak se připravit a jak jej co nejlépe využít?

Účast na veletrhu vám dává velkou šanci zaujmout. Pro zdárné splnění tohoto cíle je však třeba něco udělat. V mnoha firmách je ale problém si v běžném chodu vyčlenit prostor na přípravu expozice. Pro usnadnění vám předkládáme přehled nejdůležitějších úkonů, na které byste neměli zapomenout.


  • Včas se na veletrh registrujte
  • Neodkládejte přihlášku! Kromě příznivější ceny za výstavní plochu máte šanci si vybrat umístění expozice.
  • Stanovte si cíl, kterého má být na veletrhu dosaženo
    Pro správné výrazové prostředky expozice musíte mít definováno, co očekáváte. Jestli chcete posílit značku, nebo je prioritou počet uzavřených obchodů apod.
  • Definujte si cílovou skupinu návštěvníků, kterou chcete oslovit
    Jiná je forma prezentace směrem k odborné veřejnosti a jiná k laikům.
  • Naplánujte si, co budete na stánku prezentovat
    Firmy často chybují v přesvědčení, že jejich portfolio každý zná. Představte se tak, aby každý hned věděl, čím se zabýváte a co nabízíte. Zdůrazněte přitom to, co z obchodního hlediska považujete za důležité.
  • Promyslete a připravte si návrh stánku – originalitou zaujmete!
    Návštěvníka procházejícího uličkou je třeba oslovit, proto by stánek měl fungovat jako magnet. Už zdálky by měl vzbuzovat emoce, a ne splývat s ostatními. Ne­znamená to však „složitý“ stánek, nýbrž správné „zob­razení“ toho, co chcete lidem sdělit. Je lepší využít gra­fiku nebo hru světel, než stavět nákladné konstrukce.
  • Včas zvolte zkušenou realizační firmu s dobrými referencemi
    Kvalitních realizačních firem je stejně málo jako ře­meslníků. Čím dříve se s nimi domluvíte, tím větší máte jistotu, že se budou věnovat vašemu stánku, a ne sousednímu.
  • Připravte si propagační materiály
    Na stánku by se pořád mělo něco dít, např. drobné soutěže, ukázky, občerstvení... Je také dobré se zákaz­níkovi něčím připomínat i poté, co opustí váš stánek.
  • Pečlivě vyberte a proškolte personál stánku
    Nejdůležitější připomínka z celého bloku, v ní se nejvíce chybuje. Je NUTNO mít na stánku proškolený a ochotný personál, který je aktivní, ale ne dotěrný! Kdo postaví stánek a pak jen sedí s telefonem v ruce, ten těžko uspěje.
  • S předstihem pozvěte na stánek obchodní partnery a zákazníky
    Informujte své zákazníky předem, například o novince na stánku, ideálně 10 ­ 14 dní před začátkem veletrhu.
  • Po veletrhu zpracujte nové kontakty a výstupy z jednání
    Co si během veletrhu poznamenáte nebo slíbíte, vy­řiďte ihned po návratu. Včasná reakce je prvopočát­kem úspěšného obchodu.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.