YTONG získal titul programu Superbrands 2017
Stavební systém Ytong získal titul Superbrands pro rok 2017 v kategorii výrobce stavebních materiálů. Pro zákazníky a partnery je tato cena zárukou, že značka Ytong si drží stabilní kvalitu výrobků a služeb.
Program Superbrands hodnotí kategorie podnikatelských či průmyslových značek. Vznikl ve Velké Británii a nyní působí v 90 zemích pěti kontinentů. Oceňuje úspěchy firem v oblasti brandingu a snaží se upozornit veřejnost na silné značky na našem trhu. Udělení titulu předchází několikakolové výběrové řízení, zástupci značek se sami nemohou do programu nominovat.
Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším kolem je spotřebitelský průzkum, který na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. O udílení ceny pak rozhoduje odborná komise Brand Council.
„Rád bych jménem naší společnosti vyjádřil poděkování za projevenou důvěru a to nejen členům odborné komise, ale především našim zákazníkům. Velice si tohoto ocenění vážíme a vnímáme jej jako potvrzení naší dlouhodobé kvality a aktivního přístupu k zákazníkům,“ řekl při této příležitosti marketingový manager společnosti Luděk Suchomel.
Kompletní stavební systém Ytong nabízí ucelené řešení celé hrubé stavby i povrchových úprav. Zahrnuje tepelněizolační řadu tvárnic Lambda YQ, s níž je možné dosáhnout hodnot pasivní výstavby i jednovrstvým zděním bez zateplování.