Software AMI Pasport pro vytváření a správu pasportizačních dat o areálech
AMI Pasport umožňuje vytvoření a správu pasportizačních dat o areálech, objektech, majetku a osobách včetně relevantních majetkoprávních vztahů.
AMI Pasport umožňuje vytvoření a správu pasportizačních dat o areálech, objektech, majetku a osobách včetně relevantních majetkoprávních vztahů. Zahrnuje stavební členění budov a výrobních prostor, areálů, pozemků, staveb a ploch, síťovou infrastrukturu včetně napojení na venkovní rozvody i energetický management budov. Obsahuje účetní evidenci majetku díky napojení na účetní systém. Základem je prostorová lokalizace sledovaných objektů a jejich grafická prezentace. Přínosem je přehlednější evidence stavu budov a úspory při jejich údržbě.
Pořízení a vedení pasportu pozemků, areálů a staveb:- technický popis objektů, jejich provedení, technické a technologické vybavení
- evidence majetkoprávních vztahů k pozemkům a budovám (vlastnické a nájemní vztahy, věcná břemena, podklady pro zpracování dokumentů daňové evidence)
- evidence vztahů jednotlivých zaměstnanců a dalších osob k objektům (fyzický stav, pracovní místa apod.)
- využití prostor
- vedení a správa příslušné dokumentace
AMI Pasport shromažďuje údaje v jednotné datové základně. Umožňuje bezpečné uložení dat a poskytuje podmínky pro zajištění jejich úplnosti a aktuálnosti.
K dalším rozšiřujícím modulům patří:- Technické zařízení budov
- Nábytek a vybavení kanceláří
- Evidence osob
- Bezpečnost