logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Letos by mělo dojít k významnému navýšení prodejních center

Výstavba maloobchodních nemovitostí loni zpomalila. Letos by měla v prodejních centrech přibýt prodejní plocha 78.000 m2, což je více, než bylo postaveno za rok 2015 i 2016 dohromady.

Reklama

Plocha 120 velkých obchodních center dosahuje v Česku zhruba 2,5 milionu m2. Nákupních parků je 180, jejich prodejní plocha je zhruba 800.000 m2.
V letošním roce by se mělo zákazníkům otevřít sedm nových či zrekonstruovaných obchodních center či nákupních parků s prodejní plochou zhruba 78.000 m2. Jde například o rozšíření pražského Centra Chodov, Central Jablonec či Retail Park Třinec. Většinou v letošním roce půjde o rozšíření stávajících obchodních center.

"Do budoucna vnímáme potenciál pro výstavbu v centru Prahy, například projekt Savarin na Praze 1, Dejvice Center na Praze 6 nebo Palác Stromovka na Praze 7. Dále potom vidíme jasnou příležitost pro další development obchodních center v centru Plzně, Brna a Zlína," uvedl partner a vedoucí pronájmu maloobchodních prostor ve společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.