LIXIL Water Technology Group: Zrodil se nový leader na světovém trhu
Značky GROHE, American Standard, JOYOU a LIXIL/INAX si v rámci skupiny LIXIL Water Technology nadále uchovají nezávislost a jejich osvědčené vedení setrvá u kormidel se stejnými kompetencemi.
- LIXIL Corporation, firma japonského původu, založí novou obchodní skupinu zaměřenou na sanitární technologie, kterou povede David J. Haines.
- Obrat prodeje 6 miliard USD, zisk kolem 10%, počet zaměstnanců celosvětově 30.000.
- GROHE, American Standard Brands, JOYOU a LIXIL/INAX nadále zůstanou nezávislými světovými značkami zastřešenými LIXIL Water Technology Group.
Yoshiaki Fujimori, prezident a ředitel skupiny LIXIL řekl: “Tento krok posílí naši pozici v odvětví sanitární techniky a ve všech zemích světa propojí naše nejvýznačnější značky prostřednictvím silné a výkonné globální firmy především v oblasti prodeje, výroby, ale také výzkumu a vývoje. Jsme hrdí na to, že pod vedením Davida J. Hainese vytváříme novou vedoucí skupinu na světovém trhu.”
Skupina LIXIL Water Technology je jedním z nejvýznamnějších pilířů nové strategie LIXILu, jež klade důraz na inovativnost a technickou dokonalost, které přispějí k soustavnému a ekonomicky přínosnému růstu.
GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...