logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

STAEG facility = komfortní údržba, bezproblémový chod a efektivní hospodaření

Reklama

Staeg facility spol. s.r.o. je dlouhodobě respektovanou, ryze českou společností. Našim hlavním cílem je zajistit pro všechny uživatele svěřeného majetku jeho bezproblémový chod a klidné užívání. Zajišťujeme trvalou péči s vysokou kvalitou a profesionálním přístupem s efektivním hospodařením. Veškeré procesy u svěřeného majetku pečlivě analyzujeme a snažíme se dosáhnout vždy takové optimalizace, aby naše služby byly pro vlastníka majetku efektivní a bezproblémové. Naše služby jsou vhodné zejména pro organizace, které se soustředí na svůj obor činnosti a potřebují profesionálního partnera pro zajištění podpůrných služeb, jako jsou:

  • Technický Facility Management
  • Administrativní Facility Management
  • Infrastrukturální Facility Management
  • Energetický Facility Management
  • Property management

Technický Facility Management

Jde o komplexní technickou správu objektu, tedy každodenní údržbu, odborné revize, servisy a audity. Tým společnosti STAEG facility má v rámci každého managementu nastavené standardy tak, aby docházelo ke konstantnímu zvyšování hodnoty nemovitostí našich klientů. Díky pečlivé správě svěřeného objektu nebo areálu umíme prodlužovat životní cyklus nemovitosti a šetřit prostředky na provoz. Známe dokonale technické zařízení budov, moderní technologie nevyjímaje. Umíme nalézat nejefektivnější a nejúspornější řešení, a to i v rámci pravidelných preventivních kontrol a revizí.

Technický Facility Management zahrnuje tyto činnosti:

  • údržbu a provoz technologií v objektu,
  • pravidelné kontroly, revize a odborné technické prohlídky podle platné legislativy ČR i EU,
  • vedení provozní dokumentace,
  • provádění oprav, řešení havarijních stavů,
  • zajištění provozu technologického velínu a havarijní služby s garantovaným zásahem,
  • další činnosti v závislosti na vašich požadavcích včetně pasportizace

Naši zaměstnanci jsou profesionálové s příslušnými odbornými znalostmi. Díky tomu jsme schopni zajistit rychlý a profesionální zásah v případě možné havárie. Klademe však velký důraz na účinnou prevenci a díky tomu umíme kritickým situacím předcházet.

Nejčastěji zpravované facility zařízení:

  • technologie tepelných zdrojů, klimatizace a vzduchotechniky,chladící zdroje
  • silnoproudé rozvody, obsluha VN zařízení a trafostanic
  • slaboproudá zařízení (EPS, EZS, CCTV, datové sítě, přístupové a docházkové systémy a další),
  • technologie pitné, užitkové a splaškové vody,
  • výtahy,zdvíhací zařízení, plošiny
  • vrata, brány a závory, rolety
  • speciální zařízení podle vašich požadavků a specifik objektu, například bazény, wellness zařízení a další.

Administrativní Facility Management

Jedná se především o kancelářské činnosti vedené s nájemci a dodavateli spravované nemovitosti. Administrativní FM zaštiťuje měřitelné výstupy technického, energetického a infrastrukturálního facility managementu – například na úrovni vyúčtování, smluvní dokumentace, pojištění nebo fakturace. V případě některých našich klientů je administrativní FM podkladem pro administrativní správu objektu, tedy pro společnost, která nemovitost vlastní. Součástí těchto služeb může být i zpracování výstupů ve formě požadované klientem. Běžně vypracováváme provozní a bezpečnostní řády budov, včetně jejich aktualizace a požární ochrany. Samozřejmostí je i důraz na bezpečnost všech dat, včetně kontroly zabezpečení nemovitostí a spravovaných společností před úniky informací a hackerskými útoky.

Infrastrukturální Facility Management

Naše nejviditelnější služba. Pokrývá totiž veškerý provoz a organizaci života ve spravované nemovitosti. Proškolení zaměstnanci jsou prvním kontaktem pro pracovníky i návštěvníky objektu nebo areálu. Podporují je a vytvářejí nejvhodnější podmínky pro jejich práci. Všechny složky infrastrukturálního FM podléhají vedení jednoho manažera, který je i kontaktem pro majitele spravované nemovitosti. Jednou z hlavních konkurenčních výhod, společnosti STAEG facility, je sehraný tým profesionálů, kteří jsou soustavně vzděláváni a podílejí se na bezchybném chodu všech spravovaných nemovitostí.

Základní činnosti infrastrukturálního managementu:

  • zajištění ostrahy, recepčních služeb, klíčového a kartového hospodářství,
  • úklidové služby,
  • údržbu zeleně,
  • odvoz a likvidaci odpadu, evidence odpadu
  • provoz, údržbu, servis a dodávky výpočetní techniky,
  • tisk, kopírování a dodávky kancelářských potřeb,
  • zařízení interiérů včetně projektu
  • zásobování a vedení skladového hospodářství,
  • provoz centrální listovní podatelny, poštovních služeb nebo informačního call centra,
  • pravidelnou kontrolní činnost a reporting.

Energetický Management

Energetická bilance nemovitostí stala předmětem zájmu Evropské unie i národních vlád. Ty mají zájem na co nejhospodárnějším a nejšetrnějším provozu nemovitostí. Právě také proto dokáže naše společnost šetřit majitelům všech typů objektů nezanedbatelné finanční objemy. Naše týmy se dokážou postarat o energetické hospodářství jakékoliv nemovitosti – od nejvýhodnější správy nebo integraci moderních technologií (např. tepelná čerpadla či rekuperační jednotky) až po získání energetických štítků nebo certifikaci tzv. zelených budov (green buildings). Speciální služby nabízíme orgánům statní správy a samosprávy tak, aby bylo energetické hospodářství v souladu s jejich dlouhodobými strategiemi či vyhláškami.

Doporučujeme využít naší nabídky externího energetika. Energetik je zkušená osoba, která dokáže optimalizovat provoz budov a připravit návrh úspor a efektivních řešení. K jeho činnostem patří:

  • zpracování a předávání předepsaných technických výkazů dotčeným stranám dle obchodních podmínek a platné legislativy ČR,
  • sjednávání dodávek energii za výhodnou cenu,
  • plánování, vyhodnocování a kontrola ekonomičnosti dodávek médií,
  • kontrola hlavních odečtů a vyhodnocování skutečných hodnot se sjednanými,
  • kontrola dodavatelských faktur,
  • energetické řízení provozu objektu dle vyhlášených regulačních stupňů a v souladu s regulačním plánem,
  • poradenská činnost,
  • reporting - měsíční a roční zpracování výkazů a diagramů o spotřebě energií, statistické, objemové a cenové vyhodnocování, optimalizační opatření.

Property Management

Jsme jednou z předních firem v oboru, která bezproblémově ovládá Property management. Tedy komplex administrativních, ekonomických a obchodních procesů, které souvisejí s vlastnictvím nemovitosti klienta. Jedná se o tyto služby:

  • Právní služby
  • Management pronájmu
  • Obchodní správa nemovitostí
  • Management zásobování

Právní služby

Pro majitele budovy zajistíme kompletní právní servis související s provozem jeho nemovitosti, zejména:

Tvorbu a přípravu smluv s nájemci a třetími osobami, uzavírání smluv, kontrolu a archivaci

  • Dohled na průběh smluv (lhůty, výpovědi)
  • Zastupování vlastníka na základě úředně ověřené plné moci vůči třetím osobám

Management pronájmu

Pro majitele nemovitosti zajistíme veškeré činnosti související se získáváním a péčí o nájemníky.

V této oblasti nabízíme:

  • Poradenství při vypracování a aktualizaci koncepce pronájmu
  • Komunikaci s nájemci
  • Předání prostor nájemcům, vyhotovení protokolu o předání, organizace výměny prostor
  • Předepisování výše záloh nájmů a jejich úpravy, zúčtování a jejich vyrovnání
  • Eventuální účast při soudních jednáních
  • Monitorování „Open Item“ listu (neplatičů)

Obchodní správa nemovitostí

Majiteli nemovitosti zasíláme pravidelné reporty o provozu a stavu jeho objektu, zajišťujeme potřebné podklady pro řádné vedení účetnictví za nemovitost, řídíme platby za služby.

V této oblasti nabízíme:

  • Průběžné vedení evidence spojené se správou objektu rozdělenou zvlášť na oblast oprav a údržby, spotřeby médií a služeb spojených s užíváním jednotlivých nájemních a společných prostor
  • Vytvoření spravedlivého klíče k rozdělení provozních nákladů a jeho následné úpravy, zpracování podkladů pro rozúčtování nákladů za odběr médií
  • Předepisování a upravování výše záloh na služby
  • Fakturaci záloh za služby
  • Zúčtování skutečných nákladů za služby, seznámení nájemců s vyúčtováním za služby včetně zajištění vyrovnání plateb za služby – přeplatky/nedoplatky

Management zásobování

V rámci služeb zajistíme komplexní zásobování pro váš provoz, V této oblasti nabízíme zejména:

  • Výběr dodavatelů, stanovení a kontrola potřeby a kvality
  • Kontrolu příjmu zboží, dodací termíny, kontrolu faktur
  • Skladování, měsíční vyúčtování spotřebního materiálu

Podrobnější informace o společnosti STAEG facility a všech našich produktech naleznete na www.staeg.cz.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.