Jak si včas zajistit náhradní plnění 2019
V tomto článku se dozvíte, jak si včas zajistit náhradní plnění pro rok 2019, co všechno potřebujete a na co nesmíte zapomenout.
Vybrat si kvalitního dodavatele je jeden z klíčových kroků ke spokojenosti. Důležité je vybrat si dodavatele, který nabízí služby, které budou Vaší společnosti užitečné. Jsme jedním z dodavatelů, u kterého si můžete vytvořit plán služeb v rámci náhradního plnění přímo na míru.
2) Kontaktujte obchodníkaKvalitní obchodník Vám díky svým zkušenostem doporučí služby na míru a představí regionální reference. To vše u Vás ve firmě, nebudete muset nikam jezdit.
3) Seriózní dodavatelPokud si vyberete seriózního dodavatele, bude schopný Vám sdělit optimální výši rozpočtu pro daný rok, někteří mají i praktické kalkulačky. To jsou aplikace na webových stránkách, díky kterým si můžete spočítat kolik ušetříte, když odebíráte služby v rámci náhradního plnění.
4) Odběr služebOdběr služeb si v rámci náhradního plnění sjednejte smluvně.
5) Konec rokuKoncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočítání si můžete doobjednat služby nebo splnit povinný podíl odvodem peněz státu.
6) AdministrativaAdministrativu má na starosti dodavatel. Vy se jen ujistěte, že je vše ve správném termínu zavedeno do evidence MPSV.
7) Formulář o splnění povinného podíluDo 15. 2. následujícího roku musíte vykázat příslušného úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.
Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN, a.s. se již od roku 1995 zabývá službami v bezpečnostní a úklidové sféře. Bezpečnostní služby a úklidové práce poskytujeme našim klientům ve všech oblastech České republiky. Firmám i státní správě mimo jiné poskytujeme ...