Implementace systému AMI pro správu majetku ve společnosti JEDNOTA České Budějovice
Systém AMI od společnosti HSI výrazně pomáhá při správě majetku a řízení údržby v jednom z největších spotřebních družstev v České republice.
Jednota ČB, firma s více než stoletou tradicí v oblasti obchodu, služeb a výroby potravin, požadovala zpřehlednit veškeré procesy související se správou majetku a vyhlásila výběrové řízení na softwarové řešení pro podporu facility managementu. Chtěla mít přehled o všech budovách včetně jejich vybavení a zobrazovat pasport nemovitostí až do úrovně místností v přehledné mapě s vazbou na data z katastru nemovitostí. Potřebovala jednoduchý systém pro zadávání údržbových požadavků (helpdesk), který bude poskytovat přehled o provozních výdajích na údržbu budov, spravovat všechny plánované revize a řídit pracovníky údržby. Dále požadovala jednotnou evidenci nájmů a pronájmů s vazbou na zobrazení využívaných ploch v mapě. V rámci daného systému chtěla provádět odečty měřičů spotřebovaných energií, hlídat nastavené limity a plánovat aktivity vůči dodavatelům. A jako podklady pro audit plánovala využití nástroje pro správu dokumentace BOZP a PO. Byl vybrán systém AMI od společnosti HSI.
Pro pokrytí uvedených oblastí byly nasazeny následující moduly systému AMI- AMI Pasport, který umožňuje vytvoření a správu pasportizačních dat o areálech, objektech, majetku a osobách včetně relevantních majetkoprávních vztahů a jejich grafickou prezentaci.
- AMI Údržba zahrnuje evidenci požadavků a celý proces jejich řešení včetně zasílání notifikací.
- AMI Nájmy a pronájmy obsahuje nástroje pro evidenci nájemních smluv, přiřazení pronajímaných prostor a ploch nájemcům, lokalizaci pronajímaných ploch v přehledné mapě.
- AMI Energie a odečty představuje komplexní řešení pro sledování provozních výdajů na energie a jejich rozúčtování.