Softwarové řešení při správě majetku na vysokých školách
Dne 18. října se v konferenčním centru Floret uskutečnil seminář Správa majetku na vysokých školách s pomocí softwarového řešení.
Dne 18. října se v konferenčním centru Floret uskutečnil seminář Správa majetku na vysokých školách s pomocí softwarového řešení. Seminář byl zaměřen na specifika správy majetku a podpory facility managementu na vysokých školách.
Semináře se zúčastnili zástupci šesti vysokých škol. Někteří z nich již řešení AMI pro správu nemovitostí a facility management využívají, jiní se přišli inspirovat. Seminář uvedl Ing. Miroslav Kaňka, ředitel a jednatel společnosti HSI, spol. s r.o., která je členem skupiny Unicorn.
Účastníci vyslechli přednášky zástupců společnosti HSI na téma softwarové řešení správy majetku AMI, jeho možnosti, trendy a nové funkčnosti. Nechyběla ani praktická ukázka pasportu. Součástí bylo i představení programu Bentley Academic Select, určeného speciálně pro školy.
Zkušenosti s využíváním softwarového řešení AMI prezentovali zástupci dvou vysokých škol. O projektu Navigace v budovách hovořil Ivan Kovařík z Vysoké školy chemicko-technologická v Praze. Tento projekt je určen především pro studenty VŠCHT, ale i pro učitele či návštěvníky VŠ, kteří potřebují zjistit v jaké budově a kde přesně se nachází konkrétní místnost (přednáškový sál, učebna, kancelář). Nasazení systému AMI v prostředí UJEP představila Ing. Vendula Poslední z Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Popsala nejen proces nasazování a používání systému, ale i konkrétní problémy, které bylo a je třeba v průběhu implementace a používání systému AMI na vysoké škole řešit. Na závěr semináře proběhla volná diskuze na téma softwarová podpora facility managementu na VŠ, kde si jednotliví zástupci škol předávali své zkušenosti.