Telefonní čísla s předvolbou 800 pomáhají zvyšovat zákaznickou spokojenost
Takzvané zelené telefonní linky, které začínají předvolbou 800, jsou pro volající bezplatné. Firmy v mnoha odvětvích je využívají pro zákaznickou podporu.
Zákaznická podpora snadno a profesionálně s barevnými linkami
Volaná čísla, která mají předvolbu 800, jsou pro volající zdarma - všechny náklady za hovor platí volaný. Číslo si navíc můžete sami zvolit, takže bude snadno zapamatovatelné.
A jak zelená čísla zlepšují zákaznickou zkušenost? Zákazníci spíše zavolají s dotazem na linku zdarma, kdy se nemusí obávat delšího rozhovoru či čekání na spojení s operátorem. Tím ukazujete, že vám na vašich zákaznících skutečně záleží.
Jaké výhody přináší bezplatné linky 800 firmám?
Kromě toho, že zákazníkům nabídnete profesionální zákaznický servis či technickou podporu, čímž zvýšíte svoji důvěryhodnost, mají čísla 800 i další výhody pro vaše podnikání.
Díky možnosti nastavení směrování můžete příchozí hovory efektivně třídit, aby je odbavil operátor s odpovídajícím zaměřením. Pravidelně získáte také statistiky hovorů, které můžete využít pro optimalizaci zákaznických služeb.
Zelené linky typicky využívají:
- velké firmy nebo e-shopy pro zákaznickou podporu,
- dodavatelé energií, telekomunikačních služeb apod. pro technickou podporu,
- neziskové organizace poskytující poradenství zdarma.
Jak si zřídit linku 800 nebo jiná barevná čísla?
Národní i mezinárodní bezplatné linky 800 poskytuje i firma Quantcom. Vybrat si můžete telefonní číslo, nastavení směrování i rozšířené funkce jako nahrávání hovorů či automatické hlášky. V nabídce Quantcomu najdete i jiné typy tzv. barevných a informačních linek, které jsou pro zákazníky placené.
Potřebuje vaše firma především rychlost, stabilitu a spolehlivost? Přesně tak jsme vybudovali naši páteřní optickou síť pro profesionální konektivitu. To je Quantcom - přední poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb.