Woltair má novou vizuální identitu i firemní hodnoty
Dynamický růst společnosti Woltair si vyžádal definici nových firemních hodnot, které mají firmu posunout dál v employer brandingu i v operativě. Změnu navenek reprezentuje i nová vizuální identita.
Energetický startup Woltair, jehož misí je urychlování zavádění zelených energií pro domácnosti, se kromě dlouhodobého posilování byznysu zaměřuje v posledních týdnech i na svou vnitřní stránku.
„Při tak rychlém růstu, kterým procházíme, je extrémně důležité řízení napříč zeměmi, do kterých vstupujeme. Nejen proto jsme zavedli firemní hodnoty a máme ambici stát se hodnotově řízenou organizací,“ říká Jan Hanuš, CEO Woltair Group, který se v zavedení hodnot osobně výrazně angažuje.
Firemní hodnoty a Manifesto
Tři hodnoty – Respect, Ownership a Expertise – určují denní chod Woltairu. Definují firemní kulturu a to, jak 350 zaměstnanců ve 4 zemích přistupuje k řešení každodenních výzev.
Spolu s hodnotami si Woltair stanovil také svoje Manifesto, kterým se definuje dovnitř i navenek a v němž vyzývá ke společnému úsilí k dosažení změny v přístupu k udržitelné budoucnosti. Nové Manifesto vzniklo ve spolupráci s kreativní agenturou B&T, která pro Woltair vybudovala i novou brand identitu.
Nová identita
Novou firemní identitu představuje Woltair ve své podzimní komunikační kampani, kterou roluje i na další trhy, kde působí, tedy do Polska, Německa a Itálie. Využívá k tomu nástroje interní i externí komunikace. Identita zahrnuje kromě faceliftu původního loga grafické elementy „fast-forward“, které připomínají, že díky digitalizaci Woltair zrychluje zavedené mechanismy, na kterých tradiční řemeslo funguje.