logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Rekonstrukce v digitální éře: obchodní dům IKEA se proměnil za plného provozu

Od rozmachu výstavby prvních obchodních domů v ČR již uběhlo přes dvacet let, takže se nyní v řadě případů hlásí ke slovu rekonstrukce.

Během uplynulých let totiž došlo nejen k zásadnímu vývoji v oblasti zákaznického chování, ale také k nástupu nových technologií a trendů včetně většího důrazu na design a udržitelnost. Rozsáhlá modernizace tudíž zůstává jedinou možností, jak udržet krok s dobou a zvýšit svou konkurenceschopnost na trhu. Navíc při správném plánování a řízení výstavby, ideálně s využitím digitální platformy, která pomáhá se sdílením dat a informací v reálném čase a současně s efektivní koordinací případných vad a nedodělků, může proběhnout i za plného provozu. Příkladem je právě dokončená rekonstrukce a rozšíření obchodního domu IKEA v Brně.

Své zkušenosti z výstavby představil Adam Paulenda, projektový manažer společnosti DELTA Group ČR, která celý projekt řídila s využitím přední platformy pro digitalizaci ve stavebnictví PlanRadar:

  • Digitalizována byla kompletní výkresová část
  • 100 % reportů vad a nedodělků se tvořilo v PlanRadaru
  • Tvorba a distribuce jednoho tiketu zabrala cca 1 minutu
  • Na projektu vzniklo cca 1 700 tiketů vad a nedodělků
  • Ušetřilo se až 50 % návštěv na stavbě
  • Efektivita spolupráce vzrostla o 30 %
  • Množství papírů na stavbě se zredukovalo až o 30 %
  • Celková úspora času spojená s používáním PlanRadaru byla kolem 60-70 %

Kompletní případová studie


 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.