6 důvodů, proč zvolit online tiskárnu?
Asi není třeba připomínat oblíbený slogan z reklamy na toaletní papír, který říká, že papír má před sebou velkou budoucnost. Papír lépe funguje při předávání podrobných informací.
Zprávy přenášené prostřednictvím tištěných médií jsou zkrátka srozumitelnější a čtenáři si je lépe zapamatují. Potřebují na ně totiž o 21 % méně kognitivního úsilí než na digitální média. Proč ale tisknout na papír a objednávat si tuto službu online? Hned vám to vysvětlíme.
1. Kdykoli a kdekoli
Jen online tiskárna vám dává možnost zadávat tisk dokumentů přesně v době, kdy se vám to hodí nejlépe. Může to být v 6 hodin ráno, nebo například o půlnoci. Záleží jen na vás.
2. Rychlost a jednoduchost
Všechno zvládnete vyřešit během několika minut z vašeho PC nebo mobilu. Potřebujete jen připojení na internet. Rychlost tisku pak záleží na tom, jaké máte časové a finanční možnosti. Za expresní dodání si zpravidla lehce připlatíte.
3. Ušetříte
Nejen, že nemusíte platit dopravu do tiskárny. I tam jsou díky menším nákladům na prostory nižší ceny za veškeré služby.
4. Vyhoví vašim požadavkům
Stejně jako se doplňují digitální média a papír, tak každá online tiskárna dokáže pomocí automatizovaných programů zkontrolovat dokumenty bezpečně a bez čekání. Na druhou stranu ale nabízí i řešení na míru vašim potřebám.
5. Vyšší bezpečnost
Většinou můžete využít zabezpečené přihlášení do svého účtu a také platit kartou, mobilním telefonem, přes PayU či PayPal. Nemluvě samozřejmě o bezpečnosti v době postcovidové.
6. V marketingu se bez tisku neobejdete
Reklama na papíře je efektivnější a snadno zapamatovatelná, neobejdete se bez ní tedy ani v 21. století. Ideální je kombinovat online i offline, ale záleží na vašem oboru a dané kampani.
Papír lépe funguje při předávání podrobných informací. Informace v tištěné podobě klienti rychleji pochopí a máte větší jistotu, že je nezapomenou.
Například ve výzkumu provedeném pro kanadskou poštu 75 % dotázaných potvrdilo, že v papírové formě si všechno lépe zapamatují. Naopak jen 44 % účastníků si pamatovalo stejné podrobnosti z elektronických médií.