Reklama

Železniční přejezdy odvodňovány polymerbetonovými žlaby MEA DRAIN

Odvodnění železničních přejezdů, kde jsou odvodňovací prvky vystaveny extrémní zátěži, musí splňovat mnoho parametrů.

Žlaby musí odolávat vysoké dynamické zátěži od brzdících a rozjíždějících automobilů, splňovat nároky na dostatečnou hydraulickou kapacitu a také odolat zimním technickým posypům. Většinou se na železničních přejezdech uplatňuje zátěžový, odolný monolitický systém DM2000 s velkým průtočným profilem pro zachycení nadměrného objemu dešťových vod.

Alternativou je využití polymerbetonového žlabu s krycím litinovým roštem. Ten byl instalován na železničním přejezdu v Božíčanech. Byl zvolen polymerbetonový systém MEADRAIN ENS 4000, který má integrovanou zesílenou ochrannou litinovou hranu a těsnící spojovací drážku. Zesílená konstrukce žlabu je uzpůsobena pro přenášení dynamických sil do konstrukce vozovky a tak zvyšuje samotnou odolnost žlabu, který odolává zatížení až F900 kN.


MEA Water Management s.r.o.
logo MEA Water Management s.r.o.

Komplexní hospodaření s dešťovou vodou. Firma nabízí odvodňovací systémy pro venkovní plochy z polymerického betonu, nerezové systémy pro gastro provozy, nerezové koupelnové žlaby, podlahové a střešní vpustě, vsakovací systémy a nádrže na dešťovou vodu, ...

 
 

Reklama