S-Power zřizuje post ombudsmana
Jednička na českém trhu s domácí fotovoltaikou vylepšuje zákaznický servis a od dubna 2020 má svého solárního ombudsmana.
Solární ombudsman je pro klienty, kteří nejsou spokojení s výsledkem vyřízení reklamace či stížnosti, případně podnětu na kvalitu služeb, nebo mají pochybnosti o jejich správném vyřízení v rámci nastaveného systémů a využili již všechny řádné i opravné prostředky.
Reklamační proces a role ombudsmana
Pro reklamaci či stížnost klient nejprve projde standardním procesem – podle povahy problému kontaktuje svého obchodního zástupce, techniky, servis, či administrativní oddělení.Pokud klient není spokojený s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, obrátí se na ombudsman@s-power.cz
Žádná firma, která stojí na lidech, nemůže slíbit 100% dokonalost a bezchybnost. Je ale potřeba se o ně neustále snažit. Zřízení postu ombudsmana pro klienta znamená, že se domůže pomoci, pokud chyba nastane v reklamačním procesu, nebo v zákaznickém servisu.
Přečtěte si více o solárním ombudsmanovi S-Power Energies.
Jsme odborníci na zdroje obnovitelné energie pro rodinné domy, bytové domy a komerční budovy. Od roku 2016 jsme po celé České republice úspěšně nainstalovali přes 11 000 střešních fotovoltaik a tepelných čerpadel. Všichni naši odborníci na technologie jsou ...