MND má nejspokojenější zákazníky v energetice
Společnost KPMG již druhým rokem vydává žebříček 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku. Jsme rádi, že do stovky nejlepších se letos probojovalo i MND a získalo vůbec nejlepší umístění v energetice.
V průběhu července a srpna provedla společnost KPMG průzkum českého trhu z hlediska zákaznické zkušenosti. Průzkumu se zúčastnilo víc než 5 tisíc respondentů. Cílem bylo zjistit situaci v desítce odvětví a sestavit žebříček stovky nejlepších značek z hlediska komunikace a celkové zákaznické zkušenosti.
Respondenti hodnotili společnosti, se kterými mají osobní zkušenost, ne starší než 6 měsíců. Zákaznickou zkušenost lze dle průzkumu popsat optikou šesti pilířů zákaznické zkušenosti: integrita, řešení problémů, očekávání, čas a úsilí, personalizace a empatie.
Snaha zlepšit služby v energetice začíná nést ovoce. Poprvé se totiž do stovky firem dostaly firmy poskytující energetické služby. První z těchto firem je MND, která se v celkovém žebříčku všech firem v Česku umístila na 43. místě.
Od vstupu na retailový trh v roce 2014 se MND řídí jasnou misí: „Nabídkou dlouhodobě výhodných cen, jednoduchých a férových podmínek chce posouvat zažité způsoby nabízení energií domácnostem“. Výsledky studie KPMG potvrzují, že se MND vydalo správnou cestou, která se zákazníky rezonuje.
Více o průzkumu si můžete přečíst zde: https://www.mnd.cz
Jsme největší česká těžební společnost ropy a plynu MND Energie a.s., Moravské naftové doly, která má stoletou tradici v oboru. Plyn přímo z těžby jsme se rozhodli nabízet nejen velkoodběratelům, ale také napřímo domácnostem. Kromě Plynu z první ruky přímo ...