logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Rozsáhlejší svoboda designu díky exkluzivním barvám

Bette rozšiřuje svůj svět vlastních barev tak, aby ještě lépe odrážely soudobé trendy v designu koupelen. Devět nových matných tónů usnadní sladit barvy sprchových vaniček a umyvadel Bette s obklady a celkovou atmosférou koupelny. V celkovém součtu barev sanity tak Bette nabízí 22 exkluzivních barev.

Reklama

V prostoru, jehož hlavním cílem je regenerace těla a duše, je správná volba barev zásadním faktorem úspěšného plánování. I proto Bette dodává své produkty ze smaltované titanové oceli v nebývalém spektru barev a bílé, takže pokud jde o design interiéru, vychází vstříc všem představám. S uvedením sprchové vaničky BetteFloor vytvořila společnost Bette dalších 22 matných barev různých odstínů, které poskytují velkou svobodu individuálnímu designu tím, do jaké barvy bude laděna koupelna a její obklad. Zhruba 40% zákazníků nyní dává ve sprchách přednost matnému povrchu.

Specialista na smaltovanou titanovou ocel rozšířil nabídku matných barev o devět nových odstínů, čímž vychází vstříc současnému trendu ve škále obkladů, přírodního kamene a dřevěných podlah. Bylo vytvořeno devět nových odstínů, což poskytuje paletu 22 matných barev na výběr od bílé přes různé tóny šedé, béžové a hnědé až k tmavému antracitu. Nové barvy nesou zvučná jména jako cream, cocoa, greige, stone a raven, jež vyjadřují intenzitu barvy. Nabídka umožňuje realizovat naprosto svébytný plán koupelny a zajistit sprchový prostor se zapuštěnou vaničkou v souladu s vysněným duchem zbytku koupelny. Navíc matné barvy do posledního detailu dokonale souzní s povrchem podlahy, neboť i výpusť lze provést ve stejné barvě, ne nutně ve standardní chromované verzi.

Sven Rensinghoff, ředitel marketingu Bette říká: “Barvy hrají v koupelně významnou roli, protože působí na naši psychiku. Například teplé barvy mají stimulující, aktivizující efekt na nervovou soustavu, zatímco studené harmonizují a zklidňují. Návrhář koupelen nyní může díky našim novým exkluzivním barvám zohlednit rozmanité dojmy, pocity i přechody nálad.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.