logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Desatero rad při návštěvě podomního prodejce

Nepotřebujeme nekalé praktiky k tomu, abychom si vás získali. Někteří naši zákazníci uvěřili rádoby výhodné nabídce a dostali se tak do nepříjemné situace. Neseriozní obchodníci ke svým aktivitám zneužijí dobré pověsti společnosti E.ON.

Desatero při návštěvě podomního prodejce
E.ON radí: Nenechte se nachytat...

V zájmu ochrany našich zákazníků a vlastní dobré pověsti se dlouhodobě snažíme proti praktikám nekalé konkurence bojovat a upozorňovat na rizika, s nimiž se může setkat každý.

Pokud si budete chtít cokoliv ověřit nebo se o něčem poradit, neváhejte a kontaktujte E.ON. Stačí zavolat na E.ON Zákaznickou linku 840 111 333, rádi vám poradíme!


Nenechte se nachytat! Seznamte se s deseti zásadami, které Vám pomohou vyzrát na všechny neseriozní obchodníky, jejich nekalé praktiky či rádoby výhodné nabídky.

Chceme vás ochránit před případným zklamáním, které zažili někteří naši zákazníci, když uvěřili neserióznímu prodejci energie. Proto vám radíme:
  1. Lépe předcházet nemoci, než ji léčit. Ověřte si, jestli osoba, která vás navštívila, opravdu pracuje pro firmu, na kterou se odvolává. Zjistěte si, zda se jedná o důvěryhodnou a spolehlivou firmu, u které nehrozí více rizik než výhod.
  2. Nic se nejí tak horké, jak se to upeče. Nic nemusíte prodejci, který vás navštívil, podepisovat hned. Vezměte si čas na rozmyšlenou. Pokud je prodejce solidní, bude toto vaše přání respektovat.
  3. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Nenechte se zlákat obecnou nabídkou prodejce na levnější energii. Požadujte konkrétní kalkulaci, která bude vycházet z vaší skutečné spotřeby energie a budou v ní zahrnuty veškeré poplatky.
  4. Co je psáno, to je dáno. Nespoléhejte pouze na slova prodejce, který vás navštívil. Požadujte nabídku v písemné podobě, včetně kalkulace, návrhu smlouvy, smluvních podmínek a platného ceníku.
  5. Dvakrát měř a jednou řež. Veškeré podklady si pečlivě prostudujte. Zjistěte si, zda vám nehrozí sankce v případě změny podmínek smlouvy nebo ukončení smlouvy. Nebudete-li si něčím jistí, neváhejte a poraďte se s vaším stávajícím dodavatelem.
  6. Neříkej hop, dokud jsi nepřeskočil. Ujistěte se, že nabízená cena je konečná. Prodejci energie často hovoří pouze o ceně za dodávku energie. K této ceně je však ještě nutné připočíst cenu za distribuci energie a další poplatky včetně daní.
  7. Koně chval teprve po měsíci. Ověřte si, že nabídce rozumíte správně a že nabízená cena je konečná a platná pro celé smluvní období. Prodejci často slibují výhodné podmínky jen po omezenou část platnosti smlouvy.
  8. Jaký mlynář, takový mlýn. Prověřte si předem kvalitu služeb potenciálního nového dodavatele, například zavoláním na jeho zákaznickou linku nebo zasláním dotazu e-mailem. Posuďte, zda to naplní vaše představy a sliby prodejce.
  9. Když dva dělají totéž, není to totéž. Zvažte, co můžete změnou dodavatele energie získat a co případně ztratit. Nezapomeňte vzít v úvahu zákaznické služby a výhody, na které jste zvyklí u vašeho stávajícího dodavatele.
  10. Důvěřuj, ale prověřuj. Ujistěte se, že nepodstupujete velké riziko. Je prodejce důvěryhodným partnerem pro dodávku potřebné energie? Poraďte se s vaším stávajícím dodavatelem anebo s lidmi ve vašem okolí a zjistěte jejich zkušenosti.
 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.