Novinky veletrhu Pragoalarm/Pragosec 2012
Siemens podpořil nový koncept veletrhu, s ohledem na novou koncepci veletrhu jsou novými partnery veletrhu Pragoalarm/Pragosec také organizace sdružující majitele nemovitostí.
Proč se účastníme veletrhu Pragoalarm/Pragosec 2012?
Milan Ceeh, ředitel úseku FS, SIEMENS, s.r.o.:K rozhodnutí vystavovat na Pragoalarmu jsme dospěli po seznámení s novým konceptem veletrhu. Změna koncepce slibuje především orientaci na cílovou skupinu návštěvníků, kteří jsou také našimi zákazníky. Oceňujeme zejména, že doprovodný program i propagace veletrhu osloví odborníky projektové a realizační sféry ve stavebnictví, ale vítáme i velké pokrytí hasičské a policejní komunity nebo spolupráci s bytovými družstvy a majiteli bytových domů. Na veletrhu představíme produkty a služby zajímavé pro všechny tyto skupiny, od malých domácností až po velké firmy a průmyslové projekty.
Perspektivní segment trhu!
S ohledem na novou koncepci veletrhu jsou novými partnery veletrhu Pragoalarm/Pragosec také organizace sdružující majitele nemovitostí. Spolupráci potvrdilo Občanské sdružení majitelů domů, bytů a dalších nemovitostí v ČR, Sdružení bytových družstev a společenství vlastníků ČR nebo Svaz českých a moravských bytových družstev.
Více jak 10.000 členů těchto sdružení získá v pravou chvíli pozvánku na veletrh s informacemi o vystavovatelích a jejich nabídce speciálně určené pro zmíněné subjekty. Řada vystavovatelů potvrzuje, že se dlouhodobě zaměřují na bytová družstva a SVJ a vidí v tomto segmentu trhu vysoký potenciál rozvoje. Pro zástupce BD nebo SVJ hledající inspiraci nebo přímo dodavatele bude na veletrhu ve spolupráci s vystavovateli připraveno Poradenské centrum včetně ukázek aplikace inteligentních technologií v obytných budovách.
Pozvánka bude zveřejněna na webových stránkách partnerských sdružení, zaslána členům v elektronickém bulletinu nebo otištěna na stránkách časopisu STŘECHA. „Materiál do připravovaných článků dodají vystavovatelé“, říká Markéta Holatová, tisková mluvčí Incheby Praha. „Každý vystavovatel může zaslat informace o svých produktech a novinkách včetně cílové skupiny zákazníků, které jsou určeny. Rádi získaný materiál použijeme v rámci připravované kampaně,“ doplnila Holatová.
- Využijte ZDARMA PŘEDNÁŠKOVÝ SÁL pro komerční workshopy či setkání s obchodními partnery
- Objednejte si CENOVĚ VÝHODNOU "účast na klíč"
- Nové webové stránky spuštěny