logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Jak zabalit firemní a jiné dárky stylově a zároveň ekologicky

Péče o zákazníka patří v udržování vzájemného vztahu mezi ty nejzákladnější priority. Jednou z možností, jak své klienty potěšit, jsou samozřejmě dárky.

Vhodně zabalený dárek vždy býval a bude znakem větší péče a zájmu o druhé. Pozornost  totiž upoutá hned samotný obal - je to ta první věc, kterou po obdržení dárku spatříme. Může vzbudit nadšení a vyšší očekávání, ale někdy může přinést naopak zklamání. A to platí jak pro osobní dary, tak i ty firemní. Pečlivé a esteticky ladící balení dnes tvoří neodmyslitelnou součást komunikace se zákazníky a klienty, o to více pak s blížím se koncem roku.

Psychologie obalů je velmi významná. Jde o samotné nadšení, které se vhodným obalem umocňuje, i když třeba i tušíme, co v krabici bude. Obdržet na první pohled nevzhledný nebo dokonce poničený dárek není nikdy příjemné. Je tak velmi důležité doručit dárek v pořádku, šetřit na kvalitě obalů se proto nevyplácí,“ uvádí country manažerka společnosti RAJA Gabriela Fabianová, a dodává: „Zanechat dobrý první dojem je zkrátka klíčové.“

V poslední době je navíc stále větší poptávka po obalech, které mají co nejmenší dopad na životní prostředí. Na tom, být šetrný k životnímu prostředí, si ostatně společnost RAJA dlouhodobě zakládá. „Klíčovou strategií je ekologická odpovědnost. Našim cílem je proto neustále rozšiřovat nabídku, abychom mohli poskytnout stále více ekologičtější alternativy. Už více než 50 procent našich produktů tak představuje zboží šetrné k životnímu prostředí,“ říká Fabiánová. Více o nabídce ekologických produktů naleznete zde.

Více informací


RAJAPACK s.r.o.
logo RAJAPACK s.r.o.

Váš partner s více než 60letými zkušenostmi na trhu obalových materiálů, Vám nabízí širokou nabídku 2.500 produktů skladem pro ochranu, balení, přepravu či skladování Vašeho zboží.

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.