logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Ušetřete na energiích s Ray Energy

Zorientovat se na trhu s energiemi, vybrat toho správného dodavatele a nenaletět se může zdát komplikované. Z toho důvodu někteří zákazníci zůstávají u majoritních dodavatelů, kde za elektřinu a plyn platí vyšší částky, než je nutné.

Reklama

Přitom změna dodavatele není nijak složitá, pokud si zvolíte toho správného partnera. Změnou dodavatele můžete snížit výdajovou stránku svého rozpočtu, aniž byste se kvůli tomu museli jakkoliv omezovat.

V čem se Ray Energy liší od ostatních dodavatelů?

Společnost Ray Energy začala na energetickém trhu působit v roce 2016. I když to může znít jako klišé, Ray Energy si zakládá na férovém přístupu k zákazníkům. O tom, že „férový přístup“ nejsou jen prázdná slova, svědčí i to, že Ray Energy:

  • má všeobecné obchodní podmínky, které se vejdou na 1 stranu A4 a obsahují jen ty nejnutnější informace, žádné skryté kličky a hvězdičky u Ray Energy nenajdete
  • má 2 typy ceníků na dobu neurčitou – Ray Standard a Ray Kombi
  • Vám na základě Vašeho požadavku zafixuje cenu komodity a na předem dané a jasně stanovené období
  • poskytuje dlouhodobě příznivé ceny
  • poskytuje zákazníkům online zákaznický portál

Komu Ray Energy dodává energie?

Ray Energy dodává elektřinu a plyn do domácností i společností napříč celou Českou republikou, a to včetně odběrných míst připojených na hladině vysokého napětí.

Jaká je skutečná úspora?

Zákazníci s Ray Energy ušetří přibližně 25 % nákladů oproti majoritnímu dodavateli v oblasti. Absolutní výše úspory závisí na spotřebě v konkrétním odběrném místě. Průměrně s Ray Energy zákazníci ušetří 4 000 Kč ročně. S vyšší spotřebou roste i absolutní výše úspory.

Konkrétní úsporu pro Vaše odběrná místa si můžete vypočítat v kalkulačkách na internetových stránkách společnosti Ray Energy a.s. Druhou možností je zaslání posledního vyúčtování na kontaktní e-mail Ray Energy. Následně dostanete odpověď s hotovou kalkulací.

Ray Energy vše zajistí

Ray Energy celý proces změny dodavatele za zákazníka zajistí. Zákazník se jen zaregistruje do zákaznického portálu, případně dodá podklady pro přípravu smlouvy jiným způsobem (e-mail, pošta). Pak už jen podepíše smlouvu. Jedná se skutečně o jediný podpis, protože smlouva obsahuje i plnou moc pro podání výpovědi stávajícímu dodavateli.

Pro správnou přípravu podkladů je třeba dodat:

  • aktuální smlouvu se současným dodavatelem
  • poslední vyúčtování

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.