Nová mobilní aplikace E.ON Distribuce upozorní na levný proud, poruchy nebo plánované odstávky
Mobilní aplikace společnosti E.ON Distribuce umožňuje držet si přehled o platnosti vysokého a nízkého tarifu.
Domácnosti s dvoutarifní sazbou tak díky svému mobilnímu telefonu získají upozornění na možnost využití levnější elektřiny. Aplikace rovněž informuje o plánovaných odstávkách a umožňuje snadné ohlášení poruchy v dodávkách elektřiny. K polovině ledna si ji stáhlo již více než 2 100 zákazníků.
V mobilní aplikaci Distribuce si lidé mohou nastavit hned několik odběrných míst, jako je dům, byt, chata nebo garáž. Adresu odběrného místa lze zadat pomocí adresy nebo GPS v telefonu. Informace o platnosti vysokého a nízkého tarifu jsou získávány na základě zadaného HDO kódu. Kromě nich aplikace poskytuje přehled o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny v nastavených odběrných místech. Lze v ní také snadno nahlásit poruchu s možností odeslání aktuálních GPS souřadnic i fotografie a telefonicky nebo e-mailem kontaktovat zákaznickou linku a poruchovou službu E.ON.
Aplikaci pro platformu Android a iOS si k polovině ledna stáhlo přes 2 100 zájemců. „Číslo nás příjemně překvapilo, protože počet stažení se velmi rychle blíží staré aplikaci. Navíc jsou lidé s novou verzí spokojení, její hodnocení od vydání nové verze stouplo už o více než dvě hvězdičky,“ vysvětluje Tomáš Balog ze společnosti E.ON Distribuce.
Kromě mobilní aplikace připravila společnost E.ON distribuce pro své klienty také redesign svého webu EON-distribuce.cz, který nedávno ocenila i porota v prestižní soutěži WebTop 100. Nový design webu se umístil na třetím místě v kategorii firemních webů zaměřených na průmysl a energetiku.
Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.