logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Monit zajistí relevantní data podílů na trhu TZB v České republice

Společnost Monit, která se dlouhodobě věnuje výzkumům v různých segmentech trhů zboží a služeb, spustila pilotní kolo dlouhodobého projektu zjišťování tržních podílů dodavatelů a velkoobchodů v segmentu technického zařízení budov.

Reklama

Smyslem celého výzkumu je získat podrobné informace o pokrytí trhu v segmentu TZB v České republice. Dosud provedené výzkumy a monitoring trhu byly ve většině případů zkresleny tím, že sběr dat se soustředil pouze na úzký segment trhu anebo se snažil prezentovat výsledky tak, aby vyzněly příznivě pro konkrétní společnost.

Projekt monitu je odlišný, od jakýchkoliv předchozích pořádaných různými společnostmi, v tom, že sbírá data komplexně a odhaluje nepřesnosti a případné odchylky - tím garantuje kvalitu dat. Ověření a opětovné porovnávání s dalšími zdroji dat umožňuje získávat 100% prověřené informace o pokrytí trhu a tržbách konkrétních velkoobchodních řetězců a dodavatelů. Tato tvrzení dlouhodobě potvrzují i spokojení klienti i z minulých let.

Sběr dat již běží

Pilotní kolo projektu je zaměřeno na sběr dat v segmentu oběhových čerpadel a plynových kondenzačních kotlů. Tyto produkty jsou jedněmi z nejčastěji používaných v rámci technického zařizování budov, což s sebou nese velkou pravděpodobnost získání přesných informací.

Výsledná data budu zdarma dostupná všem společnostem, které se do výzkumu zapojí a poskytnou informace o obchodování s čerpadly a kotli. Další kolo sběru dat je plánováno na přelom léta a podzimu, kdy se bude počet sbíraných dat rozšiřovat o další produkty segmentu TZB. Konkrétní produkty budou do průzkumu přidány na základě požadavků jednotlivých účastníků projektu tak, aby byly získané informace relevantní a přínosné především pro ně a jejich obchodování.

Data získaná výzkumem budou účastníkům prezentována v přehledném informačním systému, kde je možné generovat podrobné grafy a přehledy trhu, a to v závislosti na různých parametrech, jako je například detail výrobce, detail regionu či velkoobchodu. Základní výsledky výzkumu budou také poskytnuty odborným a ekonomickým médiím, které tak dostanou unikátní informace o českém trhu v segmentu TZB a mohou zajistit dodatečnou publicitu projektu před dalším kolem sběru dat.

O společnosti:
Společnost monit se soustředí na oblast marketingu, e-marketingu, logistiky a e-bussinesu, aplikovaného do strategie firem s využitím moderních komunikačních služeb. Nejsilnější stránkou monitu je, že námi nabízené služby jsou neustále kontrolovány a tím můžeme zaručit 100% spokojenost našich zákazníků. Monit se orientuje na velmi rychlé a kvalitní realizace projektů díky stálé síti auditorů, merchandiserů a promotérů a to nyní v zemích ČR, SK, AU a PL. Zárověn se naše společnost s velkým nasazením řídí vnitřním krédem: "Naši odborníci pracují za Vás!"

monit s.r.o. | www.monit.cz | Czech republic
Millenium center | Hybešova 42 | 602 00 Brno
gsm: +420 773 111 505 | fax: +420 777 474 432
e-mail: tzb@monit.cz

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2025, všechna práva vyhrazena.