logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Nedělní editorial

Reklama

Po letním zkušebním provozu, kdy jsme dotvářeli funkční i vzhledovou podobu portálu TZB-info a obsahová část byla nutně až na druhém místě, se dostáváme k možnosti vytvářet obsah s určitým časovým předstihem a celému obsahu dát potřebný řád. Zkušenosti, které jsme získali s provozem Topinfo.cz i zajímavé nápady, které je možno vidět na našich i zahraničních webech s podobným zaměřením, bychom chtěli samozřejmě využít a vytvořit pro Vás internetovou adresu, kde získáte užitečné informace, kde se budete cítit dobře a kam se budete rádi vracet.

Věřte, že to není vůbec jednoduché. Prvním problémem je už odhadnout jací návštěvníci portál navštěvují, jaká část z nich jsou odborníci, jak často si průměrný návštěvník najde čas aby se dostal na naše stránky, které články jsou nejčtenější, které další "statické" informace jsou nejvíce využívány? To vše jsou otázky, na něž odpovědi můžeme zatím jen odhadovat. Přestože např. v uplynulém týdnu veřejné počitadlo TOPlist ukazovalo poměrně vyrovnanou návštěvnost kolem 370 návštěv a 1500 shlédnutých stránek za den, přestože prakticky za každým odborným článkem je možnost jednoduchým způsobem reagovat, doplnit článek vlastním názorem, vyslovit nesouhlas, není tato možnost až na výjimky využívána. Možná je určitý ostych, nedůvěra, nezkušenost, možná chronický nedostatek Vašeho času. Velmi bychom uvítali, kdybyste začali více využívat možnosti komunikace, kterou Internet nabízí. Pomohlo by nám to při výběru témat, ukázalo na problémy, které se v oblasti TZB vyskytují a ukázalo i na chyby, které na TZB-info vidíte.

Jednou z vyjímek, kdy se výměna názorů rozproudila je článek Poznatky z vyhlášky č. 151/2001 Sb.. Domnívám se, že věcná, argumenty podložená diskuze, může přinést řadu podnětů, které by bylo možno akceptovat při příští novelizaci této vyhlášky. V tomto směru by jistě mohla být pro jednotlivé obory z okruhu TZB příkladem práce odvedená firmou GAS, s.r.o. v oboru plynárenství. Firma v tomto oboru velmi důsledně a neúnavně organizuje a řídí proces tvorby, připomínkování a uvádění do praxe právních i technických předpisů.

Dokončení možnosti on-line zakládání nových záznamů a editace údajů u existujících záznamů dalo našim programátorům Petrovi Babišovi a Mirkovi Hořejšímu trochu "zabrat". Věřím ale, že výsledek jejich práce se líbí nejen mně, ale uspokojí i Vás. Po organizační i obchodní stránce adresář spravuje firma Progres Partners Advertising, spol. s r.o.. Potřebné kontakty Vám budou nabídnuty při zakládání, nebo editaci záznamu, nebo je najdete pod odkazem Prezentace v adresáři. Po zkušenostech s provozem adresáře na serveru Topinfo.cz jsme se rozhodli ukončit možnost zakládání nových bezplatných záznamů. Vedla nás k tomu především snaha o zajištění maximální aktuálnosti údajů o jednotlivých firmách. To je chronický nedostatek všech adresářů v tištěné i elektronické podobě a tudíž velmi náročný úkol. Dokážeme ho spolu s dalšími službami zajistit jen za určitý, velmi rozumný poplatek. Jsem přesvědčen, že i pro velmi malou firmu je v dnešní době investice na kvalitní firemní prezentaci ve výši 1.200,-Kč skutečně přijatelná. Profit, který firma touto investicí získá, bude zcela jistě zajímavý. V současné době se rozbíhá poměrně masivní propagační kampan TZB-adresáře a celého portálu TZB-info v odborných časopisech, denících včetně televizního šotu. Tato kampaň bude tak jako každoročně vrcholit v době konání odborného veletrhu Aqua-therm.



Úspěšný příští týden Vám přeje
Ing. Milan Bechyně


 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.