logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Uzávěrka přihlášek na Watenvi a Urbis Invest se nezadržitelně blíží

Přihlásit se včas znamená pro vystavovatele řadu výhod

Přípravy na Mezinárodní vodohospodářský a ekologický veletrh WATENVI a Mezinárodní veletrh investičních příležitostí, rozvoje regionů, komunálních technologií a služeb URBIS INVEST jsou v plném proudu. WATENVI zahrnuje Mezinárodní vodohospodářskou výstavu VODOVODY-KANALIZACE, kterou pořádá Sdružení oborů vodovodů a kanalizací SOVAK ČR, a Mezinárodní veletrh techniky pro tvorbu a ochranu životního prostředí ENVIBRNO. Poprvé se uskuteční na brněnském výstavišti společně s URBIS INVEST ve společném termínu od 25. do 27. května 2010. Veletržní komplex bude soustředěn v novém unikátním pavilonu P, který svou kapacitou nahradí dosud užívané tři haly.

Vystavujte výhodněji, přihlaste se včas

Pro podporu tohoto nového vysoce odborného "komunálního veletrhu" připravili jeho organizátoři pro vystavovatele řadu výhod v podobě zajímavých bonusů. Vystavovatelé, kteří se přihlásí v řádném termínu, tedy do 25. ledna 2010, získají pronájem výstavní plochy za zvýhodněnou cenu. Řada společností si uvědomuje, že je v této době potřeba šetřit, přesto účast na "svých" veletrzích nechce omezovat. Vědí totiž, že právě zde lze získat body, které jim nejpozději po oživení trhu výrazně pomohou. A to nejen ke stabilizaci firmy po překonání útlumu, ale také k přilákání nových zákazníků. Proto si stále více firem vybírá k prezentaci svých kvalit právě veletržní účast.

Program Benefit 2010 = úspora a podpora účasti

Snížit náklady formou akčních cen a bonusů je smyslem tzv. "ekonomického balíčku", který připravila společnost Veletrhy Brno vystavovatelům WATENVI a URBIS INVEST. Výhody obsažené v programu Benefit 2010 jsou poskytovány automaticky, například vystavovatelé zdarma získají WiFi připojení, parkování v hale EXPOPARKING nebo firemní pozvánky, jež pro firmy představují významný marketingový nástroj k oslovení svých partnerů.

Výhodná nabídka pro nové vystavovatele i nadstandardní propagace

Nově vystavujícím firmám je určen program START, jež zahrnuje pronájem výstavní plochy za zvýhodněných podmínek, registrační poplatek ve výši pouze 100 korun i veškeré výhody obsažené v programu Benefit. Nezanedbatelnou součástí programu je i snížení administrativní zátěže spojené s veletržní účastí.

Vystavovatelé také mohou zdarma využít reklamní prostor na stránkách WATENVI 2010 a URBIS INVEST 2010 v sekci "vystavovatelé se představují" a už několik měsíců před zahájením veletrhů prezentovat odborné veřejnosti a novinářům svoji firmu a novinky, které budou vystavovat ve svých expozicích. Pořadatel veletrhu také vydává pravidelný e-letter, v němž informuje o stavu příprav veletrhu, novinkách a o připravovaných doprovodných akcích. Cílem je vystavovatelům zajistit vyšší marketingovou podporu jejich účasti. Pro většinu vystavovatelů veletrhu WATENVI 2009 je účast na WATENVI druhým nejdůležitějším marketingovým nástrojem pro prezentaci a dosažení obchodních cílů.

Ohlédnutí za minulým ročníkem

Minulého ročníku veletrhu WATENVI se zúčastnilo 241 vystavovatelů ze 37 zemí. Přestože se konal v prostředí ekonomické krize, zúčastnilo se jej 20 % nových vystavovatelů. Do Brna přijela také řada obchodních delegací ze střední a východní Evropy, oficiální účast na veletrhu měly saské firmy. Úspěšný byl nový projekt Business Point, na kterém své obchodní partnery hledaly delegace ze Francie, Španělska, Itálie, Bulharska, Rumunska a Chorvatska.


Veletrhy Brno, a.s.
logo Veletrhy Brno, a.s.

Největší realizátor veletrhů a výstav v České republice s více než třicetiletými zkušenostmi v oboru. Hlavními obory činnosti je poskytování obchodních (výstavářských) služeb pro podniky a pronájem vlastních nemovitostí (výstavních ploch a pavilonů). ...

 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.