E.ON se zapojí do největší úklidové akce v Česku, vyhradí na to speciální den
Již 18. dubna proběhne v České republice druhý ročník akce Ukliďme Česko, jejímž cílem je mapovat a likvidovat černé skládky.
Do akce, která loni získala ekologického oskara v soutěži E.ON Energy Globe Award ČR, se letos vedle dobrovolníků zapojí také firmy. Hlavní partner akce, společnost E.ON, dokonce plánuje speciální úklidový den za účasti svých zaměstnanců.
E.ON přichystal v Brně a Českých Budějovicích svou úklidovou akci na pátek 17. dubna. Ta proběhne pod názvem „E.ON uklízí Česko“. „S pomocí našich zaměstnanců chceme vyčistit okolí cyklostezky v Českých Budějovicích, v Brně se zase zaměříme na černou skládku v okolí řeky Svratky a úklid drobného nepořádku podél cyklostezky směr nákupní centrum Olympia,“ popisuje Vladimíra Glaserová, vedoucí projektu. „Očekáváme, že se úklidu zúčastní více než 70 dobrovolníků z řad našich zaměstnanců,“ dodává.
Spolek Ekosmák, který akci Ukliďme Česko pořádá, tuto aktivitu vítá. „Bereme to jako výzvu pro ostatní firmy. Pro letošní ročník máme mezi sedmi sty zaregistrovanými organizátory místních úklidů například 160 zájmových organizací, 130 škol, 265 obcí, ale jen 25 firem. Proto si velmi vážíme příkladu, kterým jsou zaměstnanci E.ON pro ostatní,“ říká Radek Janoušek, hlavní organizátor akce.
Ekosmák také potvrzuje, že k zvýšenému zájmu o jejich akci dopomohlo i vítězství v loňském ročníku soutěže E.ON Energy Globe Award ČR, známé též jako soutěž ekologických oskarů. „Díky soutěži jsme zaznamenali zvýšený zájem jak médií, tak sponzorů o náš projekt a jeho rozvoj do budoucna,“ dodává Janoušek.
V České republice aktuálně běží již 7. ročník soutěže E.ON Energy Globe Award ČR. Zapojit se do něj mohou autoři všech projektů, které usilují o úsporu energií nebo ochranu životního prostředí. Přihlášku je možné podat až do 30. dubna 2015
Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.