Nově RWE Zákaznické služby
O více než 2,2 milionu zákazníků skupiny RWE z kategorie domácností a maloodběr pečuje od začátku tohoto roku společnost RWE Zákaznické služby, s. r. o.
Nový člen skupiny RWE v ČR převzal odpovědnost za veškerý zákaznický servis a provoz všech zákaznických kanceláří. RWE si od centralizace slibuje sjednocení a růst kvality poskytovaných služeb.
"Především bych chtěl naše zákazníky ujistit, že tato čistě organizační změna pro ně neznamená žádné vyřizování - nemusí nikam chodit ani nemusí nic hlásit. Ostatně, to bychom považovali v době elektronických systémů za nemístné obtěžování. Jen jsme změnili systém naší práce, abychom se mohli o každého zákazníka RWE lépe starat," uvedl Martin Herrmann, předseda představenstva RWE Transgas, řídicí společnosti skupiny RWE v Česku. Smyslem tohoto kroku je zjednodušení řízení aktivit dosud poskytovaných ze šesti společností v rámci jedné skupiny. RWE Zákaznické služby provozují 45 zákaznických kontaktních míst. V 10 z nich společnost poskytuje servis společně se skupinou ČEZ. "V těchto zákaznických centrech mohou lidé vyřešit veškeré záležitosti spojené s odběrem elektrické energie a zemního plynu na jednom místě," řekl Thomas Hejcman, jednatel RWE Zákaznické služby.