logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Reklama

Pořadatele veletrhu těší vysoká návštěvnost

Zeptali jsme se vedoucího projektu veletrhu Aqua-therm Praha 2001 a jednatele pořadatelské agentury Progres Partners Advertising, s.r.o. Ing. Josefa Domoráda, jak hodnotí průběh tohoto renomovaného veletrhu.

Reklama

Ing. Josef Domorád:
Jsem především velice potěšen velkou návštěvností v prvních dvou dnech a myslím si, že je opodstatněná. Překvapily mě ranní návaly před branami Aqua-thermu na pražském Výstavišti. Je evidentní, že občany stále více zajímají všechny problémy, týkající se energie a jejího využití v domácnostech i na pracovištích. Veletrh nabízí skutečně bohatou paletu nejrůznějších produktů z oboru vytápění, klimatizace, ventilace atd. Lidi samozřejmě v tomto ročním období zajímá vše nové, především v problematice vytápění, a proto s radostí zjišťuji, že si bedlivě prohlížejí a srovnávají jednotlivé exponáty, mnohdy doplněné takovými atrakcemi jako minikluziště pro děti nebo živý lev, coby maskot jedné z firem. Zdá se, že tento typ veletrhu je přesně tou akcí, která má budoucnost, neboť musíme počítat s tím, že energie bude stále vzácnějším zbožím, bez něhož se však neobejdeme, máme-li žít jako kulturní lidé. Jsem rád, že jsem se takové akce mohl zúčastnit již poosmé. Je přece smysluplné, když Vaše práce má nějaký efekt.


kluziště na stánku firmy EVČ

lev Leon na stánku firmy Protherm
 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.