logo TZB-info

estav.tv nový videoportál

Největší přehlídka technického zařízení budov v ČR byla na Aquathermu Praha 2016

Čtyřdenní 21. ročník mezinárodního veletrhu se uskutečnil od 1. do 4.3. 2016 v PVA EXPO PRAHA v Letňanech. I letošní ročník splnil očekávání vystavovatelů i návštěvníků a naplnil dlouhodobý cíl pořadatele veletrhu, aby Aquatherm Praha byl i nadále nejprestižnější událostí v oboru TZB v ČR.

Po úspěšném restartu veletrhu v roce 2014 i další ročník udržel nastavenou laťku kvality co do struktury vystavovatelů, tak vlastní organizace a zpracováním doprovodného programu. Na výstavní ploše 15 500 m2 se prezentovalo 228 vystavovatelů, zejména z řad českých, ale i zahraničních výrobců a dodavatelů, z 15 zemí EU, Blízkého východu a Asie. Veletrh za čtyři dny konání navštívilo 20 168 návštěvníků z řad odborné i laické veřejnosti, z toho odborná veřejnost činila 14 520 návštěvníků. Například 45 % odborné veřejnosti tvořili majitelé a management firem. 38 % pak odborní technici a specialisti, a architekti a projektanti. 8 % pak zástupci developerských společností.

Za připomenutí určitě stojí doprovodný program v duchu inovací, energetické účinnosti, eco designu a obnovitelných zdrojů energie, ale i návrat firem ze zdravotechniky, v zastoupení firem jako Laufen, Jika, Hansa, Novaservis, Viega, Unidrain a dalších, jejichž přehled najdete na www.aquatherm-praha.com. Tím se letošní přehlídka oboru TZB stala opět komplexnější a ucelenější.

Hlavní letošní novinkou byl nový systém elektronické registrace pro návštěvníky. Tento systém registrace přinesl návštěvníkům benefit ve formě vstupu zdarma a vystavovatelům možnost pracovat s kontaktními údaji návštěvníka v reálném čase přímo na místě prostřednictvím námi vyvinuté aplikace pro čtení QR kódů. Pro další ročník již dnes plánujeme další vylepšení především s ohledem na širší využití ve Vaší práci a postupně Vás budeme nadále informovat.

V neposlední řadě byly k vidění i atraktivní firemní expozice ve všech halách, které poutaly svým vzhledem a předčily očekávání každého návštěvníka. Jako zajímavost stojí za zhlédnutí i časosběrný klip natočený v hale č. 3, kde během 3 minut můžete vidět průběh celého veletrhu, včetně stavby stánků až do poslední hodiny veletrhu a následnou demontáž. Pro další ročník připravíme stejný časosběr i pro ostatní haly.

Podívejte se na krátký videoklip z shrnutí letošního ročníku veletrhu:

Další ročník veletrhu Aquatherm Praha 2018

„Přestože má veletrh s ohledem na aktuální potřeby trhu dvouletou periodicitu, již dnes připravujeme 22. ročník veletrhu Aquatherm (27. 2.- 2. 3. 2018), s cílem ještě více posílit nomenklaturu zdravotechniky, včetně jejího začlenění do doprovodného programu veletrhu“, říká pořadatel veletrhu Michal Drážďanský. „Věříme, že tak přilákáme větší počet návštěvníků i z tohoto oboru.“

Každý odborný veletrh je skvělou příležitostí a neopomenutelnou platformou pro prezentaci novinek, trendů a know-how, a v poslední době nabývá významu i jeho edukativní část v podobě odborných přednášek, diskuzí a workshopů. Aquatherm Praha si tak pro příští ročník odnáší mnoho podnětů a inspiraci pro vytvoření atraktivního prostoru pro střetávání nabídky a poptávky. Více informací o průběhu veletrhu a přípravách dalšího ročníku najdete na www.aquatherm-praha.com.

Řekli o veletrhu Aquatherm Praha 2016

Renata Rusnáková, MANDÍK, a.s., obchodní ředitelka pro ČR

Překvapilo a zároveň potěšilo, jaký byl přístup organizátora při přípravě veletrhu. Hlídaní a připomínání jednotlivých objednávek služeb a perfektní komunikace celého týmu. Účast určitě naplnila naše představy. Bohužel, to co nezměníme je, že naše cílová skupina přichází povětšinou druhý a třetí den veletrhu a nestačíme se jim plně věnovat. Nejpřínosnější pro nás byla možnost dostat nové produkty rychle k cílové skupině i s fyzickou prohlídkou jejich kvality a zpracování.

Ing. Jan Měrka ml., Remak a.s., marketingový ředitel, vedoucí návrhu a vývoje

Velmi nás potěšila celková organizace před a během veletrhu, překvapila nás návštěvnost a její veliký zájem o naše živé exponáty. Naše představy byly maximálně naplněny, avšak na hodnocení z obchodního hlediska si budeme muset ještě počkat. Chtěli jsme představit odborné veřejnosti všechny naše produktové novinky, o které byl veliký zájem, setkat se na jednom místě s našimi zákazníky a získání nových obchodních kontaktů vnímáme jako zásadní. Možná by bylo zajímavé více zapojit digitální média (například unikátní hashtag, live streaming, apod.), veřejný internet všem návštěvníkům, či zatraktivnit dny s menší návštěvností.

Ing. Jiří Štekr, vedoucí zastoupení pro ČR a SR, Country Manager CZ & SK

Jsme velice rádi, že můžeme produkty Zehnder představit na odborném veletrhu jako je Aquatherm. V době expanze emailové komunikace si vážíme a vítáme možnost osobního představení na kvalitní akci a to jak odborníkům, ale i konečným zákazníků, kteří čím dál více chtějí mít představu o výrobcích, které jim projektant nebo instalatér nabízí a zda jsou pro jejich případ nejvhodnější. Vystavovali jsme jak na Aquathermu v Praze, tak i v Nitře. Vzhledem k většímu zaměření na novinky a také větší prezentace bychom uvítali, kdyby se pořádali střídavě každým 2. rokem. Věříme, že veletrhu vzhledem k rostoucímu počtu vystavovatelů, bude předcházet silnější propagace, upoutávky, motivace.

Majid SALEH, Pipelife Czech s.r.o., produktový manažer pro in-house systémy

Potěšila nás úroveň a zajištění veletrhu, inzerce o veletrhu a současně nás překvapila neúčast některých tradičních vystavovatel leadrů v našem oboru (1 – 3) z daného segmentu – např. čerpadla – Grundfos, Wilo,…. Trochu jsme byli zklamaní malou účastí v 1. den veletrhu. Naše účast tak naplnila představy na 80%, současně nám však umožnila plošnou prezentaci nového produktu trubek CARBO široké odborné veřejnosti. Možná bychom doporučili zvážit otvírací dobu do 17.00 hod.

Ing. Marek Begeni, SOKRA s.r.o.

Velmi nás potěšil přístup organizátorů k jednotlivým našim potřebám, které jsou jistě vždy u každého vystavovatele specifické včetně rychlosti jejich řešení. Drobné zklamání panuje z hlediska udílení ocenění a medailí za vystavené exponáty, kde je patrné, že jednotlivé ocenění jsou zaměřeny spíše na oblast vytápění. Oblast chlazení a klimatizace je v zákoutí a brána hodnotící komisí okrajově.
Z hlediska návštěvnosti a zájmu o naší expozici jsme spokojení. Pro hodnocení naplnění našich představ je patrně ještě brzo. Zdali naše účast na veletrhu bude úspěšná, ukáže konec tohoto roku, kdy dojde k sumarizaci úspěchů a neúspěchů naší společnosti. Největším přínosem pro naši společnost z hlediska účasti je zřejmě možnost představení novinek v sortimentu pro nadcházející období včetně osobního kontaktu s jednotlivými odborníky.
K zamyšlení jistě stojí udílení ocenění a medailí pro přihlášené exponáty, kdy se nabízí rozdělení kategorií dle základní nomenklatury veletrhu (vytápění, chlazení/klimatizace/ větrání, MaR, sanita). Pro hodnotící komisy je jistě velmi složité porovnávat dva soupeřící výrobky ze zcela odlišných odvětví. Příklad: klimatizační jednotka pro rozsáhlé komerční aplikace s řadou inovativních řešení oproti konkurenčním svého druhu vs. kotel na tuhá paliva pro vytápění RD.

Daniel Zimmermann, FV PLAST a.s. , Obchodní manažer

Dle mého názoru, byla opět výstava naprosto skvělá. Překvapila mě veliká účast návštěvníků. Velice kladně hodnotím Váš systém QR kódů. Jsem přesvědčen, že účast na veletrhu je nutná. Prezentování nových výrobků je důležité a kde jinde než na veletrhu máte možnost předvést svoje novinky. Výhodou i přínosem je pak, získání nových zájemců o naše výrobky např. zpracování projektů na podlahové vytápění a jejich realizaci.



Stránky pro Aquatherm Praha na portálu TZB-info.


 
 

Reklama


© Copyright Topinfo s.r.o. 2001-2024, všechna práva vyhrazena.